ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Η απόλυτη φθινοπωρινή σαλάτα με ρόδι χαμηλή σε θερμίδες
  • σχολιάστε

Η απόλυτη φθινοπωρινή σαλάτα με ρόδι χαμηλή σε θερμίδες

Ένα ρόδι καλύπτει το 40% της ποσότητας της βιταμίνης C και το 25% του φυλλικού οξέος που έχει καθημερινά ανάγκη ένας ενήλικος.

Το ευεργετικό ρόδι και οι ιδιότητές του
  • σχολιάστε

Το ευεργετικό ρόδι και οι ιδιότητές του

Το ρόδι θεωρείται ως σύμβολο γονιμότητας και καλοτυχίας. Εκτός όμως από αυτό, είναι πλούσιο σε βιταμίνες, κάλιο, σίδηρο και φυτικές ίνες βοηθούν στην πρόληψη αλλά και στην αντιμετώπιση χρόνιων παθήσεων όπως η υπέρταση, ο καρκίνος και τα καρδιαγγειακά νοσήματα.

Η μεσογειακή διατροφή κάνει καλό, αλλά μόνο στους πλούσιους και στους μορφωμένους
  • σχολιάστε

Έρευνα

Η μεσογειακή διατροφή κάνει καλό, αλλά μόνο στους πλούσιους και στους μορφωμένους

Σύμφωνα με μια νέα ιταλική επιστημονική έρευνα μόνο οι κοινωνικά προνομιούχοι στην πραγματικότητα «κερδίζουν» από τη μεσογειακή δίαιτα.

Φτιάξτε το δικό σας Chia Pudding εύκολα και γρήγορα
  • σχολιάστε

Φτιάξτε το δικό σας Chia Pudding εύκολα και γρήγορα

Οι σπόροι chia έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε Ω -3 λιπαρά οξέα, γνωστά για τις καρδιοπροστατευτικές και αντιφλεγμονώδείς ιδιότητές τους, είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες, προκαλώντας πρόωρα το αίσθημα του κορεσμού.

Ξεχάστε ό,τι ξέρατε! - Το κρασί μπορεί να μας βοηθήσει να χάσουμε κιλά
  • σχολιάστε

Ξεχάστε ό,τι ξέρατε! - Το κρασί μπορεί να μας βοηθήσει να χάσουμε κιλά

Σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου της Ουάσινγκτον το να πιει κανείς κρασί κατά τη διάρκεια της δίαιτας του, όχι μόνο δεν πηγαίνει πίσω την προσπάθεια του, αλλά μπορεί και να βοηθήσει τον μεταβολισμό του, ωστόσο, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις.

Μπλε κρασί ..η νέα τάση;
  • σχολιάστε

Μπλε κρασί ..η νέα τάση;

Το μπλε κρασί δημιουργήθηκε από έξι νεαρούς Ισπανούς επιχειρηματίες, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Χώρας των Βάσκων της Ισπανίας και το τμήμα έρευνας τροφίμων της βασκικής κυβέρνησης.

6 πράγματα που ίσως δεν γνωρίζατε για τη ντομάτα
  • σχολιάστε

6 πράγματα που ίσως δεν γνωρίζατε για τη ντομάτα

Οι Ιταλοί δεν είναι τυχαίο που της έδωσαν το όνομα «χρυσό μήλο», αφού εκτός του ότι δεν είναι φτωχή σε θρεπτική αξία, εντούτοις, είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Απολαύστε την!

Dragon Fruit: Οι υπερδυνάμεις ενός κάκτου
  • σχολιάστε

Dragon Fruit: Οι υπερδυνάμεις ενός κάκτου

To Φρούτο του Δράκου ή αλλιώς Pitaya είναι καρπός κάκτου που ευδοκιμεί σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο, όπως στο Μεξικό και έχει αγαπηθεί από πολλούς Ασιάτες, ενώ η γεύση του θυμίζει λιγάκι το πεπόνι με μια πρόσθετη ήπια γλυκύτητα.

Δούκισσα Νομικού: Μας δείχνει τη διατροφή της τους πρώτους μήνες της εγκυμοσύνης
  • σχολιάστε

Δούκισσα Νομικού: Μας δείχνει τη διατροφή της τους πρώτους μήνες της εγκυμοσύνης

H πανέμορφη παρουσιάστρια μας αποκάλυψε τι περιλαμβάνει η διατροφή της την περίοδο της εγκυμοσύνης.

Διατροφή για…όνειρα γλυκά!
  • σχολιάστε

Διατροφή για…όνειρα γλυκά!

Επιδημιολογικές μελέτες έχουν δείξει ότι η έλλειψη ύπνου σε καθημερινή βάση μπορεί να συμβάλει στην αύξηση του σωματικού βάρους.

Ποιος είναι ο ρόλος του νερού στη ζωή μας;
  • σχολιάστε

Ποιος είναι ο ρόλος του νερού στη ζωή μας;

Tο νερό παίζει έναν επιπλέον σημαντικό ρόλο στη διατροφή μας, καθώς οι ανάγκες του οργανισμού μας σε υγρά την περίοδο αυτή αυξάνονται κατακόρυφα.

Τι προσφέρει ο αμάρανθος στην υγεία μας;
  • σχολιάστε

Τι προσφέρει ο αμάρανθος στην υγεία μας;

Η βασική τροφή των Ίνκας και των Αζτέκων, ο αμάρανθος, είναι ψευδοδημητριακό, το οποίο λόγω της υψηλής θρεπτικής του αξίας είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο για την υγεία μας.

Τα μανιτάρια είναι το superfood του Φθινοπώρου
  • σχολιάστε

Τα μανιτάρια είναι το superfood του Φθινοπώρου

Το φθινόπωρο λοιπόν είναι η καλύτερη εποχή για τα νόστιμα και θρεπτικά μανιτάρια.

Αυτό είναι το πιο ανθυγιεινό λαχανικό σύμφωνα με τους επιστήμονες του Harvard!
  • σχολιάστε

Αυτό είναι το πιο ανθυγιεινό λαχανικό σύμφωνα με τους επιστήμονες του Harvard!

Κατά τη διάρκεια της έρευνας μελετήθηκαν οι διατροφικές συνήθειες 130.000 ενηλίκων μέσα σε 20 χρόνια.

11+1 κανόνες για να χάσετε κιλά
  • σχολιάστε

11+1 κανόνες για να χάσετε κιλά

Μικροί κανόνες για το πώς να επανέλθετε εύκολα στα κιλά σας μετά τις διακοπές χάνοντας βάρος υγιεινά και μόνιμα χωρίς στερήσεις.

Κανέλα: αυτό το πανάρχαιο καρύκευμα είναι θησαυρός για τη διατροφή μας!
  • σχολιάστε

Κανέλα: αυτό το πανάρχαιο καρύκευμα είναι θησαυρός για τη διατροφή μας!

Γνωρίστε λίγο καλύτερα το συστατικό που στην αρχαιότητα χαρακτηριζόταν "πιο πολύτιμο και από το χρυσάφι"...

Ποπ κορν: μια «υπερτροφή» γεμάτη αντιοξειδωτικά
  • σχολιάστε

Ποπ κορν: μια «υπερτροφή» γεμάτη αντιοξειδωτικά

Γιατί είναι το τέλειο σνακ;

Τηγάνισμα: Ελαιόλαδο ή σπορέλαια;
  • σχολιάστε

Τηγάνισμα: Ελαιόλαδο ή σπορέλαια;

Διαβάστε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα λάδια τηγανίσματος και πώς θα τα χρησιμοποιήσετε με τον καλύτερο τρόπο στη μαγειρική σας.

Αντί να πετάξετε τη φλούδα της μπανάνας... προσθέστε την το στο smoothie σας!
  • σχολιάστε

Αντί να πετάξετε τη φλούδα της μπανάνας... προσθέστε την το στο smoothie σας!

Η φλούδα της μπανάνας είναι γεμάτη από θρεπτικά συστατικά που την καθιστούν την τέλεια προσθήκη στο υγιεινό σας smoothie...

Σωστή διατροφή για άριστη απόδοση στο σχολείο
  • σχολιάστε

Σωστή διατροφή για άριστη απόδοση στο σχολείο

Η καλή και ισορροπημένη διατροφή είναι το κλειδί για να καταφέρει ο μαθητής να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της νέας σχολικής χρονιάς και να βγει νικητής! Η γνωστή κλινική διαιτολόγος και διατροφολόγος Έμιλη Αγαθοκλέουςμάς συμβουλεύει.

1  2  3  4  5  6Επόμενη