ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Μέσπιλα: βάλτε τα στη διατροφή σας!
  • σχολιάστε

Μέσπιλα: βάλτε τα στη διατροφή σας!

Είναι μικρά, ζουμερά, νόστιμα και προσφέρουν σημαντικά οφέλη στην υγεία μας, αφού είναι πλούσια σε βιταμίνες, σε μέταλλα και αντιοξειδωτικά,ενώ έχουν χαμηλή θερμιδική αξία.

Γιατί έφτασε η ώρα να αναθεωρήσουμε τις διατροφικές μας συνήθειες
  • σχολιάστε

Ελεάνα Παπαχαραλάμπους

Γιατί έφτασε η ώρα να αναθεωρήσουμε τις διατροφικές μας συνήθειες

Στην πολυαγαπημένη μεταφορά στον κινηματογράφο του μπεστ σέλερ, της Ελίζαμπεθ Γκίλμπερτ, με τίτλο ‘Eat, Pray, Love’, με πρωταγωνίστρια την Τζούλια Ρόμπερτς.

Γλυκά που σε δροσίζουν
  • σχολιάστε

Γλυκά που σε δροσίζουν

Γρανίτες και αυτοσχέδια σορμπέ ή ένα ζουμερό ροδάκινο είναι τα επιδόρπια που απαιτεί η ζέστη

Trend Alert: Juicing VS Chewing
  • σχολιάστε

Ελεάνα Παπαχαραλάμπους

Trend Alert: Juicing VS Chewing

Μήπως να ξανασκεφτούμε το ενδεχόμενο να κάνουμε μόδα το μασούλημα των φρούτων που θα μας γεμίσει με πολλά θρεπτικά συστατικά, θα μας χορτάσει και θα μας αδυνατίσει;

Καταπολέμησε τη λιγούρα για ζάχαρη σαν την Bobbi Brown
  • σχολιάστε

Ελεάνα Παπαχαραλάμπους

Καταπολέμησε τη λιγούρα για ζάχαρη σαν την Bobbi Brown

Η ιδρυτής της ομώνυμης σειράς μακιγιάζ εξελίσσεται από την κύρια μάρκα ομορφιάς κι επικεντρώνει τα βλέμματα στις διατροφικές σας συνήθειες και στην εμφάνιση σας μέσω της υγιεινής διατροφής και κάνοντας προτεραιότητα την ευεξία.

Φρούτα και λαχανικά: Έτσι θα πάρετε όλες τις βιταμίνες τους
  • σχολιάστε

Φρούτα και λαχανικά: Έτσι θα πάρετε όλες τις βιταμίνες τους

Η επεξεργασία, η συντήρηση, ο χρόνος μέχρι την κατανάλωσή τους και πολλά άλλα, μειώνουν σημαντικά τα περιεχόμενο τους σε βιταμίνες. Σας παραθέτουμε λοιπόν ορισμένα tips ώστε να παίρνετε όσο το δυνατό περισσότερα θρεπτικά συστατικά.

DIY πρωινό για ημέρα γεμάτη ενέργεια
  • σχολιάστε

Ελεάνα Παπαχαραλάμπους

DIY πρωινό για ημέρα γεμάτη ενέργεια

Πιστεύω πολύ πως ο τρόπος που ξεκινάς την ημέρα σου είναι καθοριστικός για την πορεία της. Υπάρχει, λοιπόν, κάτι πιο σημαντικό από το να ξεκινάς το πρωί με ένα γευστικό, θρεπτικό και υγιεινό πρωινό;

Αντιμετωπίστε τον καύσωνα μέσω της διατροφής σας
  • σχολιάστε

Αντιμετωπίστε τον καύσωνα μέσω της διατροφής σας

Ο υδράργυρος εξακολουθεί να χτυπάει 43άρια, με την μετεωρολογική υπηρεσία να εκδίδει πορτοκαλί συναγερμό μέχρι και την Πέμπτη.

Διάσημες που ''πολέμησαν'' τη νευρική ανορεξία
  • σχολιάστε

Διάσημες που ''πολέμησαν'' τη νευρική ανορεξία

Στην προσπάθεια τους λοιπόν να γίνουν αποδεκτές από τους θαυμαστές τους και όχι μόνο έδιναν μια συνεχόμενη μάχη με την ζυγαριά μια μανία που τελικά καταντά ψύχωση.

Νευρική ανορεξία: Η πιο ύπουλη διατροφική διαταραχή
  • σχολιάστε

Νευρική ανορεξία: Η πιο ύπουλη διατροφική διαταραχή

Στην προσπάθεια μας να αποκτήσουμε μια αψεγάδιαστη σιλουέτα, η οποία να συμβαδίζει με τα πρότυπα που μας επιβάλλει η σημερινή κοινωνία, αρκετές γυναίκες καταλήγουν να «παλεύουν» κυρίως στην εφηβεία με την νευρική ανορεξία.

Καλοκαίρι με άρωμα καρύδας
  • σχολιάστε

Ελεάνα Παπαχαραλάμπους

Καλοκαίρι με άρωμα καρύδας

Όλο και συχνότερα βρίσκουμε άρθρα που μιλούν για το νερό καρύδας και τις φαντασιακές ενυδατικές δράσεις του.

Καρπούζι: Ο βασιλιάς του καλοκαιριού
  • σχολιάστε

Καρπούζι: Ο βασιλιάς του καλοκαιριού

Μακράν από τα πιο αγαπημένα φρούτα του καλοκαιριού, το καρπούζι εκτός από την δροσιστική του γεύση αποτελεί και εξαιρετική πηγή βιταμινών και νεότητας.

Λέμε αντίο στην κυτταρίτιδα
  • σχολιάστε

Ελεάνα Παπαχαραλάμπους

Λέμε αντίο στην κυτταρίτιδα

Ένας εύκολος τρόπος να αντιμετωπίσεις την κυτταρίτιδα είναι να εμπλουτίσεις τη διατροφή σου με τροφές που καταπολεμούν την κυτταρίτιδα.

Το διατροφικό αντίδοτο στην κατάθλιψη!
  • σχολιάστε

Το διατροφικό αντίδοτο στην κατάθλιψη!

Η υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη, οι βιταμίνες και τα μέταλλα που περιέχονται στα ψάρια μπορεί επίσης να συμβάλουν στην αποτροπή της κατάθλιψης.

Τελικά πρέπει ή όχι να πίνουμε νερό με το φαγητό μας;
  • σχολιάστε

Τελικά πρέπει ή όχι να πίνουμε νερό με το φαγητό μας;

Όταν ήμαστε παιδιά, πολλοί από εμάς ακούγαμε τη μαμά μας να μας μαλώνει όταν πίναμε νερό την ώρα που τρώγαμε το μεσημεριανό μας, λέγοντάς μας ότι θα... φουσκώσει το στομάχι μας ή ότι δεν θα μπορούμε να χωνέψουμε.

3 top τροφές για λαμπερό και νεανικό δέρμα
  • σχολιάστε

Ελεάνα Παπαχαραλάμπους

3 top τροφές για λαμπερό και νεανικό δέρμα

Η νεότητα & η ομορφιά ξεκινάει από μέσα μας. Πάμε να δούμε παρέα το TOP 3 των τροφών που το δέρμα μας χρειάζεται και γιατί.

6 λαχανικά πλούσια σε πρωτεΐνη
  • σχολιάστε

6 λαχανικά πλούσια σε πρωτεΐνη

Όσοι υποστηρίζουν ότι οι χορτοφάγοι δεν λαμβάνουν την απαραίτητη δόση πρωτεΐνης για τον οργανισμό μας, φτάνει να ρίξουν μια ματιά σε αυτά τα λαχανικά.

must know: 6 +1 διατροφικά trends
  • σχολιάστε
  • φωτογραφίες

must know: 6 +1 διατροφικά trends

Ποιος είπε πως η διατροφή δεν έχει τα trend της; Συγκεντρώσαμε για σας τις νέες τάσεις που θα κάνουν την καθημερινή διατροφική ρουτίνα πιο ενδιαφέρουσα.

Detox κέρασμα: μια σπιτική λεμονάδα με φράουλες θα σας δροσίσει!
  • σχολιάστε

Της Μυρτώ Τριχείλη

Detox κέρασμα: μια σπιτική λεμονάδα με φράουλες θα σας δροσίσει!

Aυτή η συνταγή θα φέρει στο μυαλό σας την κλασσική ρετρό λεμονάδα με ένα έξυπνο twist.

Γκρέιπφρουτ: ''Παρεξηγημένο'' αλλά... ωφέλιμο
  • σχολιάστε

Γκρέιπφρουτ: ''Παρεξηγημένο'' αλλά... ωφέλιμο

Η δράση του αποζημιώνει όσους το καταναλώνουν και το συμπεριλαμβάνουν στο πρωινό τους.