ΥΓΕΙΑ

Διαχειριστείτε το στρες με 5 μυστικά διατροφής και άσκησης


Η έννοια του άγχους αγγίζει σχεδόν όλους μας κατά κάποιον τρόπο. Ως διαταραχή, είναι η πιο διαδεδομένη ψυχική ασθένεια στις ΗΠΑ, με τουλάχιστον 40 εκατομμύρια ανθρώπους που υποφέρουν. Ακόμα και αν δεν έχετε παρατηρήσει δείγματα στον εαυτό σας, σίγουρα κάποια άτομα του κοντινού σας περιβάλλοντος έχουν περάσει παροδικές ή παγιωμένες περιόδους άγχους. Αποφεύγοντας να καταφύγουμε σε οποιαδήποτε αντιμετώπιση φαρμακευτικού είδους, αναζητήσαμε, διαβάσαμε και σας παρουσιάζουμε μια σειρά από φυσικούς τρόπους καταπολέμησης του άγχους:

1. Αρωματίστε το χώρο σας: Οι θεραπευτές συνήθως προτείνουν έναν συνδυασμό ευκαλύπτου, λεβάντας, γιασεμιού και ylang ylang με καταπραϋντικές ιδιότητες και μυρωδιά που πλημμυρίζει ευχάριστα το χώρο.

2. Ισορροπημένη διατροφή: Σιγουρευτείτε ότι συμπεριλαμβάνετε στη διατροφή σας φυλλικό οξύ, Β12, μαγνήσιο, και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, απαραίτητα συστατικά για την υποβοήθηση της στρες και τη μείωση του άγχους.

3. Λεβάντα: Η πρόσληψη λεβάντας, που μας είναι γνωστή για τις ηρεμιστικές και τις καταπραϋντικές της ιδιότητες, είναι μια αποτελεσματική λύση στο πρόβλημα του άγχους. Μπορείτε να την απολαύσετε ως ρόφημα αλλά και να την αναζητήσετε από το φαρμακείο σας σε μορφή κάψουλας.

4. Σωστή άσκηση: Αν η γιόγκα δεν είναι το δυνατό σας σημείο, εντοπίστε  τη μορφή άσκησης που πραγματικά σας ευχαριστεί και σας βοηθά να βρείτε ηρεμία και χαλάρωση μετά το τέλος της.

5. Κοιμηθείτε αρκετά: Η εξίσωση είναι προφανής: Λιγότερος ύπνος, περισσότερο άγχος. Μέσω της χαλάρωσης που επέρχεται σε μυαλό και σώμα μετά από έναν σωστό κύκλο άσκησης, ή μετά από ένα ευεργετικό ρόφημα που θα "μαλακώσει" τις αισθήσεις σας, ο δρόμος είναι στρωμένος για έναν ποιοτικό και ωφέλιμο ύπνο.


Tags: άγχος, στρες, διατροφή, γυμναστική, άσκηση, fitness, yoga, food, oils, anxiety, stress

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)