FITNESS

Του Γιώργου Χατζηνικοδήμου

9 Super set για καλλίγραμμη σιλουέτα


  • Οι βασικότερες κατηγορίες των super set είναι δύο

    Οι βασικότερες κατηγορίες των super set είναι δύο

Τα superset είναι μια πολύ καλή μέθοδος προπόνησης για μας τους fitness όπως επίσης και για bodybuilding. Αυξάνουν πολύ την ένταση της προπόνησης μας λόγο του ότι μειώνετε η ξεκούραση μεταξύ των set στο ελάχιστο.
Στην ουσία τα super set είναι ο συνδυασμός δύο ή περισσότερων ασκήσεων, όπου μεταξύ των set δεν ξεκουραζόμαστε αλλά πάμε κατευθείαν από το πρώτο στο δεύτερο set.

Η συνηθέστερα επιλογή σούπερ σετ είναι η επιλογή 2 ασκήσεων. Αν επιλέξουμε 3 οι περισσότερες ασκήσεις για super set δεν αλλάζει κάτι στο τρόπο εκτέλεσης, κάνουμε το σετ της πρώτη, δεύτερης, τρίτης... άσκησης, το ένα μετά το άλλο χωρίς ξεκούραση.

Τί θα μάθετε σε αυτό το αθρο :
•Τί είναι τα super set
•Πιθανά οφέλη τους
•Πιθανοί συνδιασμοί

Οι βασικότερες κατηγορίες των super set είναι δύο
Ίδιες μυϊκές ομάδες
Σε αυτή την περίπτωση οι ασκήσεις που θα εκτελέσουμε είναι τις ίδιας μυϊκής ομάδας. Πολύ αποτελεσματική μέθοδος, αυξάνουμε την ροή του αίματος στη μυϊκή ομάδα που εκτελούμε, δίνει μεγάλη ένταση και μυϊκή κόπωση.
Παραδείγματα:
Στήθος: Ανοίγματα με αλτήρες στον επικλινή πάγκο μαζί με πιέσεις στήθους στο ίσιο πάγκο.
Πλάτη: Κωπηλατική στο μηχάνημα μαζί με εμπροσθολαίμιες έλξης στο τροχαλία.
Πόδια: Εκτάσεις τετρακέφαλων μαζί με πιέσεις στην πρέσα.
Ώμοι: Πιέσει ώμων μαζί με lateral deltoid Raise.
Δικέφαλα: Κάψεις δικεφάλων με αλτήρες μαζί με σφυριά.Τρικέφαλα: Εκτάσεις τετρακεφάλων στο τροχαλία μαζί με kick back bent over.

Ανταγωνιστικές μυϊκές ομάδες
Ακόμα μια πολύ καλή μέθοδος super set, αυξάνει την ένταση, την ροή του αίματος και την μυϊκή κόπωση, βλέπουμε πολύ καλά αποτελέσματα στου μύες μας.
Παραδείγματα:
•Δικέφαλοι/Τρικέφαλοι
•Εκτάσεις τετρακεφάλων/Κάμψεις μηριαίων δικεφάλων
•Οριζόντιες πιέσεις/Κωπηλατική
• Κάθετες πιέσεις/Έλξεις

Πλεονεκτήματα των super set
1.Αύξηση αυξητικής ορμόνης και τεστοστερόνης. Μεγαλύτερη και ποιοτικότερη μυϊκή μάζα.
2.Μείωση χρόνου προπόνησης. Καλύτερα και γρηγορότερα αποτελέσματα.
Ενεργοποίηση περισσότερον μυϊκών ινών.

 


Tags: Super set, καλλίγραμμη, σιλουέτα, σώμα, ασκήσεις, fitness

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)