ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Ακτινίδιο: Η λύση για το φούσκωμα;

Κατρίνα Πίτρακκου


  • Αν θες να αποφύγεις τη σόδα, το ακτινίδιο μοιάζει η καλύτερη λύση για το ενοχλητικό αίσθημα του πρηξίματος.

    Αν θες να αποφύγεις τη σόδα, το ακτινίδιο μοιάζει η καλύτερη λύση για το ενοχλητικό αίσθημα του πρηξίματος.

Πόσες φορές προκειμένου να απαλλαγείτε από το δυσάρεστο αίσθημα του φουσκώματος μετά το φαγητό έχετε καταφύγει στην εύκολη λύση της σόδας; Την επόμενη φορά που θα νιώσεις πρήξιμο μετά τον φαγητό σου έχουμε μια εναλλακτική λύση.

Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι η κατανάλωση ενός ακτινίδιου μετά από ένα γεύμα μπορεί να βελτιώσει την πέψη και να βοηθήσει στη μείωση του αισθήματος της δυσφορίας και του φουσκώματος.Το εξωτικό φρούτο περιέχει μια μοναδική ένωση η οποία βοηθά στην πέψη των πρωτεϊνών που βρίσκονται στο κόκκινο κρέας , τα γαλακτοκομικά και τα ψάρια.

Η ταχύτερη και πληρέστερη πέψη των πρωτεϊνών τροφίμων συμβαίνει λόγω της παρουσίας ενός μοναδικού φυσικού ένζυμου που υπάρχει μόνο στα ακτινίδια, την ακτινιδίνη. ''Είναι σαφές από τις μελέτες ότι η κατανάλωση ακτινίδιου ως μέρος μιας πλούσιας σε πρωτεΐνες γεύμα αυξάνει την έκταση της πέψης πρωτεϊνών, ιδιαίτερα στο στομάχι'', καταλήγει η έρευνα


Tags: φούσκωμα, πρήξιμο, ακτινίδιο

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)