ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Αυτές οι διατροφικές συμβουλές θα δώσουν νέα ώθηση στη γυμναστική σας!


Φυσικά και η γυμναστική παίζει τεράστιο ρόλο στη διαμόρφωση ενός υγιούς και δυνατού σώματος, τι γίνεται όμως με τη διατροφή; Συγκεντρώσαμε για εσάς μια σειρά από χρήσιμες συμβουλές για διατροφικές συνήθειες που χρειάζεται να αλλάξετε, προκειμένου να ενισχύσετε το πρόγραμμα της άσκησης σας:

Ναι στα λαχανικά και τις πρωτεΐνες σε κάθε γεύμα: Δεν είναι μόνο πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά τα φρέσκα λαχανικά διαθέτουν μεγάλη ποσότητα νερού και ινών που θα κρατήσουν το στομάχι σας γεμάτο. Παράλληλα με αυτά τα λαχανικά, σιγουρευτείτε ότι συμπληρώνετε πρωτεΐνη. Μεγάλος αριθμός επιστημονικών μελετών έχουν αποδείξει ότι μια δίαιτα πλούσια σε πρωτεΐνες ενισχύει τη μυϊκή μάζα, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην ταχεία καύση λίπους στο σώμα.

Μην πίνετε...θερμίδες: Μάλλον το έχετε ξανακούσει, αλλά η σόδα, ο συσκευασμένος χυμός και άλλα ανθρακούχα ποτά, που αγοράζονται από τα καταστήματα, είναι μερικά από τα μεγαλύτερα εμπόδια στην ισορροπημένη διατροφή. Δεν είναι τίποτα παρά μεγάλες ποσότητες ζάχαρης και σίγουρα δεν συμπεριλαμβάνονται στα "υγιή" λίπη που πρέπει να εμπερικλείονται στις διατροφικές σας συνήθειες.

Ποια είναι τα λίπη που σας κάνουν καλό; Τα λιπαρά σας βοηθούν στη μείωση της κακής χοληστερόλης και ταυτόχρονα έχουν την ικανότητα ακόμα και να περιορίσουν το τοπικό πάχος. Αναζητήστε μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λίπη για να ενσωματώσετε στα γεύματά σας, αποφεύγοντας κυρίως τα κορεσμένα λιπαρά. Τα αβοκάντο, το ελαιόλαδο και τα καρύδια θα γίνουν ο καλύτερος σας σύμμαχος!


Tags: fitness, tips, γυμναστική, διατροφή, γυναίκα, υγεία, συμβουλές, workout, eat, food

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)