FITNESS

Της Μυρτώς Τριχείλη

Όταν η γυμναστική στο νερό γίνεται μια αγαπημένη καλοκαιρινή αναγκαιότητα...


Το νερό είναι ένα άκρως ευεργετικό περιβάλλον για το ανθρώπινο σώμα και οι ξεχωριστές του ιδιότητες όπως η θερμοκρασία , η άνωση, η αντίσταση και η υδροστατική πίεση ευθύνονται κυρίως για αυτό. H άνωση του νερού αντισταθμίζει τη βαρύτητα και ελαχιστοποιεί την επιβάρυνση στα οστά και τις αρθρώσεις, κάτι που καθιστά την αίσθηση ελαφρότητας και την ευκολία για άσκηση ένα τεράστιο πλεονέκτημα που καλό είναι να εκμεταλλευόμαστε όσο πιο συχνά μπορούμε. Ας δούμε μερικές ασκήσεις που θα κάνουν την υδρο-γυμναστική την επόμενη καλοκαιρινή μας...αναγκαιότητα:

1) Πεταλούδα. Βρίσκεστε σε όρθια θέση, σε σημείο που το νερό να φτάνει μέχρι το στήθος σας, με τα χέρια τεντωμένα στο πλάι στο ύψος των ώμων και τις παλάμες να κοιτούν κάτω. Κάνετε άλματα, φέροντας τα γόνατα προς το στήθος και ταυτόχρονα ενώνετε τις παλάμες μπροστά σας. Επιστρέφετε στην αρχική θέση και εκτελείτε πέντε επαναλήψεις για να ολοκληρώσετε το σετ.

2) Γλουτοί. Στέκεστε με το ένα πόδι τεντωμένο και το άλλο λυγισμένο προς τα πίσω, παράλληλα στο βυθό, με το γόνατο σας σε ορθή γωνία και το πέλμα να κοιτάζει ολόκληρο προς τα πίσω. Σπρώξτε το πίσω πόδι μέχρι να τεντώσει, προσέχοντας να παραμένει σε όλη τη διάρκεια της άσκησης κάτω από την επιφάνεια του νερού και το πέλμα σας να κοιτάζει προς τα πίσω. Πραγματοποιείτε τέσσερα σετ των είκοσι επαναλήψεων για κάθε πόδι.

3) Βυθίσεις. Τοποθέτησε τις παλάμες σας στην άκρη της πισίνας. Πάρτε μια βαθιά αναπνοή, κάντε μία μικρή αναπήδηση και σηκώστε το σώμα σας όσο ψηλότερα μπορείτε. Μείνετε σε αυτή τη θέση για μερικά δευτερόλεπτα και εκπνεύστε. Στη συνέχεια κρατώντας τους αγκώνες κοντά στο σώμα σας, βυθιστείτε μέχρι αυτοί να σχηματίσουν γωνία 90 μοιρών χωρίς να αφήσετε τα πόδια σας να ακουμπήσουν στον πάτο της πισίνας. Σηκώστε και χαμηλώστε το σώμα σας για δέκα με είκοσι φορές.

Tip: Μπορεί η γυμναστική στο νερό να είναι σαφώς πιο διασκεδαστική, δεν πρέπει να ξεχνάτε όμως το ζέσταμα και τις διατάσεις σας για ποιοτικότερη προπόνηση και την αποφυγή τραυματισμών.


Tags: γυμναστική, άσκηση, νερό, fitness, water, swim, workout, woman, summer, escape, tips

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)