ΥΓΕΙΑ

Της Μυρτώ Τριχείλη

6 συστατικά-έκπληξη για smoothies που συμβάλλουν στην απώλεια βάρους!


Εάν η διατροφή σας στερείται αρκετών θρεπτικών ουσιών, η προσθήκη ενός υγιεινού smoothie στο πρόγραμμα σας, ειδικά τώρα που είναι καλοκαίρι μπορεί να βοηθήσει πάρα πολύ. Πετάξτε οποιοδήποτε από αυτά τα έξι συστατικά στο μίξερ σας, μαζί με τα αγαπημένα σας φρούτα και καρπωθείτε όλα τα διατροφικά τους οφέλη χωρίς να θυσιάζετε τη γεύση.

Μπρόκολο: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το πλούσιο σε φυτικές ίνες λαχανικό στη συνταγή ενός καθημερινού smoothie είτε ως ακατέργαστο μπρόκολο, είτε περνώντας το γρήγορα στον ατμό για ομαλότερη υφή. Λίγο φυστικοβούτυρο χαμηλό σε θερμίδες, μαζί με μπρόκολο αλλά και φράουλες είναι ένας αποδοτικός συνδυασμός που θα σας κρατήσει όλη την ημέρα.

Πράσινο τσάι: Ψάχνετε λίγη ώθηση στην ενέργεια σας; Προσθέστε έντονο, κρύο πράσινο τσάι αντί για νερό στο smoothie που φτιάχνετε συνήθως και θα δείτε αμέσως τη διαφορά. Προτιμήστε την αναζωογονητική γεύση του πράσινου τσαγιού, μαζί με εκείνες της κανέλας και του γλυκού μελιού.

Λιναρόσπορος: Υψηλός σε ωμέγα-3 και φυτικές ίνες, ο λιναρόσπορος συμβάλλει στην οστική υγεία, μειώνει τη χοληστερόλη και διατηρεί το πεπτικό σας σύστημα σε ισορροπία. Τα υγιή λίπη στους λιναρόσπορους ανακουφίζουν επίσης από τη φλεγμονή. Προσθέστε μια κουταλιά της σούπας λιναρόσπορο στο επόμενο smoothie σας, μαζί με μήλο και κανέλα και δημιουργήστε έναν σύμμαχο στο πρωινό σας.

Χόρτα: Αν μισείτε τη γεύση του καλαμποκιού ή του σπανακιού, προσθέτοντας ένα φλυτζάνι ή δύο χόρτα μέσα στο smoothie σας είναι ο τρόπος να αποκομίσετε πολλά οφέλη για την υγεία. Όταν αναμείξετε τα χόρτα με τα υπόλοιπα συστατικά η γεύση θα είναι ανεπαίσθητη, αλλά εξακολουθείτε να παίρνετε μια μεγάλη ποσότητα θρεπτικών συστατικών όπως το ασβέστιο, η βιταμίνη Α, το μαγγάνιο και η βιταμίνη Κ.

Νερό καρύδας: Δεν είστε fan της μπανάνας; Η προσθήκη νερού καρύδας στο πρωινό σας, σας βοηθά να πάρετε τους ηλεκτρολύτες που χρειάζεστε για να αισθάνεστε ενεργοποιημένοι όλη την ημέρα. Δοκιμάστε το μαζί με παπάγια, ανανά και λεμονάδα για τους ίδιους λόγους.

Tofu: Για ένα boost πρωτεΐνης χωρίς γαλακτοκομικά προϊόντα, συμπεριλάβετε λίγο tofu στη διατροφή σας. Θα δώσετε στο smoothie σας μια κρεμώδη διάσταση χωρίς να χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε γιαούρτι. Ένα vegan smoothie, που παρασκευάζεται με tofu και γάλα σόγιας, έχει μόλις 17 γραμμάρια πρωτεΐνης και είναι ένας νόστιμος τρόπος για να ξεγελάσετε τους γευστικούς σας πόθους και να σκεφτείτε ότι πίνετε ένα milkshake!


Tags: health, recipe, smoothie, υγεία, συνταγή, συστατικά, διατροφή, γυναίκα, tips, food

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)