ΥΓΕΙΑ

Ελεάνα Παπαχαραλάμπους

Η δύναμη της πρωινής ρουτίνας


  • Η πρωινή σου ρουτίνα είναι μία πολύ σημαντική στιγμή της ημέρας και συχνά καθορίζει το πώς θα κυλήσει το υπόλοιπο πρωινό σου.

    Η πρωινή σου ρουτίνα είναι μία πολύ σημαντική στιγμή της ημέρας και συχνά καθορίζει το πώς θα κυλήσει το υπόλοιπο πρωινό σου.

Είτε ξυπνάς πριν το ξυπνητήρι είτε σε… πλακώνει το πάπλωμα κάθε πρωί μπορείς να συμφωνήσεις μαζί μας πως η πρωινή σου ρουτίνα είναι μία πολύ σημαντική στιγμή της ημέρας και συχνά καθορίζει το πώς θα κυλήσει το υπόλοιπο πρωινό σου. Η λέξη κλειδί είναι «ρουτίνα», δηλαδή την διαδικασία που θα σου δώσει ένα πλαίσιο και μια δομή για να μεταμορφωθεί το πρωινό αλλά και ίσως η μέρα σου. Πάμε μαζί να δημιουργήσουμε την προσωπική σου πρωινή ρουτίνα, πάρε μολύβι και χαρτί!

 Γράψε μια λίστα με 8 πράγματα που θα ήθελες να κάνεις το πρωί ή πάρε τη δική μας λίστα:

1. Ετοίμασε μια λίστα με τα αγαπημένα σου τραγούδι και πάτα play, με τον καιρό θα χρονομετρήσεις τον εαυτό σου και η λίστα σου θα μεγαλώνει ή μικραίνει ανάλογα.
2. Δοκίμασε να κουνήσεις το κορμί σου στο ρυθμό καθώς ετοιμάζεσαι ή ακόμα και να μουρμουρίσεις το ρεφρέν
3. Αντικατέστησε τον καφέ σου με ένα τσάι της προτίμησης σου ή αν δεν είσαι του καφέ δοκίμασε διαφορετικούς γευστικούς συνδυασμούς για το τσάι σου. Δοκίμασε λεμόνι με τζίντζερ και θα μας θυμηθείς…! 
4. Δοκίμασε να εντάξεις λίγο κίνηση στο πρωινό σου ανάλογα με τις ανάγκες σου. Μια πρωινή βόλτα, λίγο τρέξιμο θα κάνουν μεγάλη διαφορά στην ενέργεια σου. Για βροχερά πρωινά δοκίμασε να βρεις στο Youtube διάφορα video που μπορείς να ακολουθήσεις. Στην περίπτωση που έχεις πολύ δύσκολη μέρα μπροστά σου δοκίμασε τη yoga μιας και οι τεχνικές αναπνοών θα σε βοηθήσουν να διαχειριστείς καλύτερα το stress.
5. Γράψε μία λίστα με τα πράγματα που θες να κάνεις σήμερα. Προσοχή να είναι ρεαλιστική! Πολλές φορές θέλουμε να ολοκληρώσουμε περισσότερα πράγματα από ότι ρεαλιστικά μπορούμε και αυτό πολλές φορές μας αφήνει ένα άσχημο συναίσθημα. Αν σου συμβαίνει συχνά, δοκίμασε να διαιρέσεις τη λίστα σου σε απαραίτητα και προαιρετικά tasks. Μη ξεχνάς να επιστρέφεις πίσω στη λίστα σου κατά τη διάρκεια της ημέρας και να διαγράφεις όσα ολοκλήρωσες.
6. Δοκίμασε να διαβάσεις κάτι που θα σε εμπνεύσει για την ημέρα σου. Μπορείς να το έχεις διαλέξει από το προηγούμενο βράδυ και να αφιερώσεις το πρωί 2-3 λεπτά διαβάζοντας ένα μικρό κείμενο που θα σου διεγείρει τις πνευματικές σου αισθήσεις.
7. Αν βλέπεις πολλά όνειρα, δοκίμασε να κρατάς ένα ημερολόγιο ονείρων το οποίο μπορείς να καταγράφεις μόλις ξυπνάς πριν προλάβεις να το ξεχάσεις. Όταν βρεις χρόνο γύρνα πίσω και διάβασε τα όνειρα που είδες τελευταία και σκέψου τι μπορεί να σημαίνουν για εσένα. Είναι σημαντικό να αφιερώνουμε έστω και λίγο χρόνο στην προσωπική μας ανάπτυξη για να έχουμε τη δύναμη και τη χωρητικότητα να κάνουμε πολλά και όμορφα πράγματα.
8. Δοκίμασε το διαλογισμό. Αυτό είναι κάτι που για κάποιους είναι πολύ φυσικό αλλά για άλλους μοιάζει περίεργο ή και κάπως ξένο. Όπως και να έχει εμείς προτείνουμε να το δοκιμάσεις και αν θες το απορρίπτεις. Μη ξεχνάς πως αν δεν αλλάξεις κάτι εσύ, δεν θα αλλάξει τίποτα γύρω σου.

• Τώρα, βρες πόση ώρα θες να αφιερώσεις στη πρωινή σου ρουτίνα. Έτσι δεν θα ξεφύγεις από το χρονικό πλαίσιο που έχεις ορίσει και από τις υπόλοιπες υποχρεώσεις σου. Επίσης, διάλεξε την ώρα που θες να ξυπνάς καθημερινά.
• Κύκλωσε τα 5 αγαπημένα σου από τη λίστα
• Από αυτά διάλεξε τα 3 που δεν διαπραγματεύεσαι! Αυτά είναι τα απαραίτητα για την έναρξη της ημέρας σου

Στην ουσία δεν έχει σημασία πόση ώρα διαθέτεις το πρωί, αλλά πως θα την εκμεταλλευτείς για να μεταμορφώσεις την ημέρα σου. Ας είμαστε ρεαλιστές, δεν είναι όλα τα πρωινά ίδια και ακόμη και όταν η πρωινή σου ρουτίνα γκρεμίζεται από την απρόβλεπτη ζωή θυμήσου να κάνεις κάθε μέρα κάτι μόνο για σένα.

 

ΠΗΓΗ: papelle.gr


Tags: πρωϊνή ρουτίνα, συνήθεια

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)