ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

6 +1 διατροφικά trends να εντάξετε στην καθημερινότητά σας


  • Ποιος είπε πως η διατροφή δεν έχει τα trend της; Συγκεντρώσαμε για σας τις νέες τάσεις που θα κάνουν την καθημερινή διατροφική ρουτίνα πιο ενδιαφέρουσα.

    Ποιος είπε πως η διατροφή δεν έχει τα trend της; Συγκεντρώσαμε για σας τις νέες τάσεις που θα κάνουν την καθημερινή διατροφική ρουτίνα πιο ενδιαφέρουσα.

Ποιος είπε πως η διατροφή δεν έχει τα trend της; Συγκεντρώσαμε για σας τις νέες τάσεις που θα κάνουν την καθημερινή διατροφική ρουτίνα πιο ενδιαφέρουσα.

1. Χυμός από καρπούζι
Ο χυμός από καρπούζι αποτελεί την καλύτερη επιλογή για ενυδάτωση καθώς έχει πάνω από 90% περιεκτικότητα σε νερό. Δεν περιέχει λίπος και είναι πλούσιος σε βιταμίνες και ανόργανα συστατικά, συμπεριλαμβανομένων βιταμίνη C, Α, Β1, Β6, μαγνήσιο, καροτένιο, κάλιο και διαλυτές φυτικές ίνες. Επιπλέον, περιέχει υψηλή περιεκτικότητα σε λυκοπένιο και γλουταθειόνη, ισχυρές αντιοξειδωτικές και αντικαρκινικές ουσίες. Έχει αποδειχτεί ιδανικός για τη εκγύμναση, καθώς η κιτρουλίνη, η οποία περιέχει, προλαμβάνει την καταπόνηση των μυών, ενώ έχει και αντιφλεγμονώδη δράση. Ένα ποτήρι χυμός καρπούζι έχει περίπου μόνο 30 θερμίδες.

2. Γιαούρτι με γεύση λαχανικών 
Αντί για κάποιο φρούτο, η νέα μόδα είναι γιαούρτι με γεύση λαχανικών. Το trend είναι ήδη πολύ δημοφιλές και οι γεύσεις εναλλάσσονται μεταξύ καρότου, παντζαριού, ντομάτας και ραβεντιού.

3. Σπόροι και πάλι σπόροι 
Σουσάμι, τσία, λιναρόσπορος, ηλιόσποροι, ακόμα και οι σπόροι από το καρπούζι (η πιο hot τάση στη διατροφή) είναι must για το 2017. Οι σπόροι αποτελούν τροφή πλούσια σε ενέργεια και σε διάφορα θρεπτικά συστατικά, κυρίως αντιοξειδωτικές ουσίες, τα οποία ενισχύουν το αμυντικό σύστημα και προκαλούν το αίσθημα του κορεσμού.

4. Φυτικές τροφές (δημητριακά και όσπρια)
Βρώμη, κινόα, σιτάρι ολικής, αλεύρι αμύγδαλου, ρεβύθια, φάβα είναι μόνο μερικά από τα τρόφιμα που πρέπει να περιλαμβάνει καθημερινά το διαιτολόγιο σας εάν θέλετε να ακολουθήσετε τις τάσεις διατροφής.

5. Προβιοτικά 
Από τις πιο καινούργιες τάσεις στη διατροφής είναι η λήψη προβατικών μέσα από τρόφιμα που έχουν υποστεί φυσική ζύμωση. Τέτοια θεωρούνται το κεφίρ και τα σπιτικά τουρσιά, που περιέχουν πολύτιμα προβατικά και βακτήρια και είναι απαραίτητα για την καλή λειτουργία του εντέρου.

6. Κουρκουμάς 
Αποτελεί βασικό συστατικό της ινδικής κουζίνας και αποδεικνύεται ως ένα από τα καλύτερα αντιικαρκινικά της φύσης, με αντιφλεγμονώδεις και αντιγηραντικές ιδιότητες. Είναι πλούσιος σε φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά όπως μαγγάνιο, σίδηρο, χαλκό και κάλιο. Εκτός από τον κουρκουμά, παρατηρείται και στροφή σε άλλα μπαχαρικά που δεν περιέχουν αλάτι, όπως ρίγανη, τζίντζερ, κανέλα, πάπρικα κ.ά.

7. Μεσογειακή διατροφή
Το ελαιόλαδο, τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, τα όσπρια, οι ξηροί καρποί τα λιπαρά ψάρια, τα βότανα όπως η ρίγανη, το θυμάρι και όλα τα τρόφιμα που απαρτίζουν την ελληνική διατροφή, κάνουν θραύση παγκοσμίως ως τάση για καλύτερη ζωή!


Tags: διατροφή, διατροφολόγος, υγεία, διατροφικά , trends, beauty, health

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)