ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Αντί να πετάξετε τη φλούδα της μπανάνας... προσθέστε την το στο smoothie σας!

Μυρτώ Τριχείλη


Την επόμενη φορά που θέλετε να εντάξετε στο γεύμα σας μια μπανάνα, μην πετάξετε τη φλούδα! Είναι γεμάτη από θρεπτικά συστατικά που την καθιστούν την τέλεια προσθήκη στο υγιεινό σας smoothie. Σας προτείνουμε να πλύνετε καλά το φλοιό της και να προτιμάτε να αγοράζετε βιολογικές μπανάνες. Παρακάτω θα βρείτε βήμα-βήμα τη συνταγή ενός ολοκληρωμένου ροφήματος με φλούδα μπανάνας και άλλα υγιεινά συστατικά έκπληξη, για να την ενσωματώσετε άμεσα στη διατροφή σας:

ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ

1 Bιολογική, μέτρια μπανάνα
120 γρ. Οργανικό, κατεψυγμένο μάγκο
½ φλιτζάνι + 2 κουταλιές της σούπας. Μη ζαχαρούχο γιαούρτι καρύδας
3-4 κουταλιές της σούπας. Παγωμένο οργανικό συμπύκνωμα χυμού πορτοκαλιού
1 κουταλάκι του γλυκού. Εκχύλισμα βανίλιας

ΟΔΗΓΙΕΣ

Πλύντε καλά και στεγνώνετε την μπανάνα. Κόψτε τα άκρα της και μετά κόψτε τη μπανάνα στο μισό. Ξεφλουδίστε το ήμισυ της μπανάνας και τοποθετήστε το στο μπλέντερ. Ξεφλουδίστε το άλλο μισό και πετάξτε το στο καλάθι των απορριμάτων. Κόψτε ολόκληρο το εσωτερικό της μπανάνας και προσθέστε το στο μπλέντερ μαζί με τα υπόλοιπα συστατικά. Χτυπήστε όλα τα συστατικά μέχρι να έχετε ένα ομογενοποιημένο μείγμα, για περίπου 2-3 ​​λεπτά. Ρίξτε το ρόφημα σε ένα μεγάλο ποτήρι, γαρνίρετε και απολαύστε!


Tags: health, food, recipe, living, tips, banana, fruit, smoothie, συνταγή, μπανάνα, διατροφή, υγεία

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)