ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Ποπ κορν: μια «υπερτροφή» γεμάτη αντιοξειδωτικά


Aποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή σνακ των αμερικανών αλλά και των ελλήνων. Στα περίπτερα και τα σούπερ μάρκετ, το βρίσκουμε δίπλα σε γαριδάκια και άλλα συσκευασμένα προϊόντα χαμηλής θρεπτικής αξίας. Και όμως, το ποπ κορν, εφόσον δεν είναι φορτωμένο με λίπη και αλάτι, αποτελεί μια «υπερτροφή» με λίγες θερμίδες και πολλά ωφέλιμα αντιοξειδωτικά.

Σύμφωνα μάλιστα με επιστημονικές έρευνες η περιεκτικότητα του σε αντιοξειδωτικά, είναι τόσο μεγάλη που συγκρίνεται με εκείνη που υπάρχει στα φρούτα και τα λαχανικά. Οι πολυφαινόλες που βρίσκονται στο ποπκόρν είναι περισσότερο ευεργετικές από των φρούτων και των λαχανικών για έναν λόγο. Το ποπκόρν περιέχει μόνο 4% νερό, ενώ στα φρούτα και λαχανικά, όπου το νερό φθάνει το 90%, οι πολυφαινόλες είναι πιο διαλυμένες και άρα λιγότερο ευεργετικές.

Γιατί είναι το τέλειο σνακ:

  • Είναι σχετικά πλούσιο σε φυτικές ίνες . Οι φυτικές ίνες ως γνωστόν μας ενισχύουν το κορεσμό, βοηθούν στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα, συντελούν στη σωστή λειτουργία του γαστρεντερικού μας συστήματος και μας προστατεύουν από πολλές χρόνιες παθήσεις.
  • Έχει σίδηρο, πρωτεΐνη, φωσφόρο.
  • Ανήκει στα ολικής αλέσεως προϊόντα.
  • Δεν έχει ζάχαρη.
  • Δεν έχει κορεσμένο λίπος , χοληστερίνη και trans λιπαρά .
  • Έχει αντιοξειδωτικα και έχει ελάχιστα λιπαρά. Τα μονοακόρεστα και πολυακόρεστα που υπάρχουν στο ποπ κορν ανήκουν στα «καλά» λιπαρά που έχουν πολλές ευεργετικές επιδράσεις στον οργανισμό μας.
  • Έχει λίγες θερμίδες ανά μερίδα. 
  • Είναι χορταστικό και οικονομικό.

Tags: ποπ κορν, διατροφή, υπερτροφή, super food

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)