ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

11+1 κανόνες για να χάσετε κιλά


  • Μικροί κανόνες για το πώς να επανέλθετε εύκολα στα κιλά σας μετά τις διακοπές χάνοντας βάρος υγιεινά και μόνιμα χωρίς στερήσεις.

    Μικροί κανόνες για το πώς να επανέλθετε εύκολα στα κιλά σας μετά τις διακοπές χάνοντας βάρος υγιεινά και μόνιμα χωρίς στερήσεις.

Μικροί κανόνες για το πώς να επανέλθετε εύκολα στα κιλά σας μετά τις διακοπές χάνοντας βάρος υγιεινά και μόνιμα χωρίς στερήσεις.

1. Καταναλώστε μικρά και συχνά γεύματα. Προτιμήστε 3 κυρίως γεύματα και 2 ενδιάμεσα.

2. Βάλτε το πρωινό στην καθημερινότητά σας. Το πρωινό μπορεί να βοηθήσει στη σωστή ρύθμιση του μεταβολισμού αλλά και στην αποφυγή «τσιμπημάτων» κατά την διάρκεια της υπόλοιπης μέρας. Η κατανάλωση πρωινού σταθεροποίει το σάκχαρο, το οποίο με την σειρά του ελέγχει την όρεξη και τα επίπεδα ενέργειας.

3. Προγραμματίστε τα γεύματα από πριν. Με αυτό τον τρόπο δεν θα βρεθείτε στον πειρασμό να καταναλώσετε κάτι ανθυγιεινό βιαστικά και λαίμαργα. Καλό θα ήταν το κυρίως γεύμα να ήταν το μεσημεριανό και πιο ελαφρύ το βραδινό π.χ. δημητριακά ολικής άλεσης με γάλα χαμηλό σε λιπαρά, ή τοστ με τυρί χαμηλό σε λιπαρά ,γαλοπούλα, ντομάτα, αγγουράκι.

4. Αλλάξτε σερβίτσια. Δοκιμάστε για ένα μήνα να σερβίρετε το φαγητό σας στο πιάτο του φρούτου. Η μείωση της μερίδας θα σας βοηθήσει να ελέγξετε τις θερμίδες που καταναλώνετε και το μικρότερο πιάτο θα σας βοηθήσει να «γεμίσει» το μάτι σας.

5. Γεμίστε το μισό σας πιάτο με λαχανικά ή σαλάτα. με αυτό τον τρόπο θα μειώσετε τις θερμίδες που καταναλώνετε.

6. Επιλέξτε υγιεινά σνακ. Ανακαλύψτε συγκεκριμένα τρόφιμα ή σνακ που σας βάζουν στον πειρασμό και δοκιμάστε να μην τα αγοράσετε καθόλου. Προτιμήστε για σνακ φρέσκα φρούτα ή χυμούς, γιαουρτάκι του φρούτου προκειμένου να ικανοποιήσετε την επιθυμία σας για γλυκό τις απογευματινές ώρες.

7. Εντάξτε τροφές που προκαλούν κορεσμό. Προτιμήστε δηλαδή το γιαούρτι, τη βρώμη, το κοτόπουλο, τον τόνο.

8. Περιορίστε τα «κακά» λιπαρά π.χ. το βούτυρο, μπισκότα, σοκολάτες, τσιπς, τηγανητά, λίπος γύρω από το κρέας. Προτιμήστε πηγές πολυακόρεστων και μονοακόρεστων λιπαρών οξέων, όπως ψάρια και φυτικά έλαια.

9. Περιορίστε το αλκοόλ. Το αλκοόλ προσδίδει αρκετές θερμίδες και η υπερκατανάλωση του μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την υγεία.

10. Πιείτε άφθονο νερό (8-10 ποτήρια ημερησίως). Εναλλακτικά, πίνετε ροφήματα (π.χ. τσάι χωρίς ζάχαρη ή μέλι) ή φυσικό ανθρακούχο νερό στο οποίο θα έχετε στύψει μισό πορτοκάλι ή λεμόνι για γεύση.

11. Μην παραλείπετε το βραδινό γεύμα. Απλά φροντίστε να είναι ελαφρύ και να το καταναλώσετε δύο με τρεις ώρες πριν πάτε για ύπνο.

12. Μάθετε να εξισορροπείτε τις θερμίδες. H απώλεια βάρους δεν έχει να κάνει μόνο με τις θερμίδες που καταναλώνουμε αλλά και με τις θερμίδες που «καίμε» κατά τη διάρκεια της άσκησης. Βάλτε, λοιπόν, στην καθημερινότητά σας 30 λεπτά συστηματικής άσκησης όπως γρήγορο περπάτημα, τρέξιμο, ποδήλατο και φροντίστε στον ελεύθερό σας χρόνο να αυξήσετε την κίνηση παίζοντας, κάνοντας δουλειές του σπιτιού, κινούμενοι περισσότερο μέσα στο γραφείο. Aκόμη και στην περίπτωση που έχετε φάει κάτι παραπάνω, η άσκηση μπορεί να βοηθήσει να εξισορροπήσετε την ενεργειακή σας τραμπάλα!


Tags: κανόνες, κιλά, διακοπές , βάρος, υγιεία, διατροφή

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)