ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Τι προσφέρει ο αμάρανθος στην υγεία μας;


  • Η βασική τροφή των Ίνκας και των Αζτέκων, ο αμάρανθος, είναι ψευδοδημητριακό, το οποίο λόγω της υψηλής θρεπτικής του αξίας είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο για την υγεία μας.

    Η βασική τροφή των Ίνκας και των Αζτέκων, ο αμάρανθος, είναι ψευδοδημητριακό, το οποίο λόγω της υψηλής θρεπτικής του αξίας είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο για την υγεία μας.

Η βασική τροφή των Ίνκας και των Αζτέκων, ο αμάρανθος, είναι ψευδοδημητριακό, το οποίο λόγω της υψηλής θρεπτικής του αξίας είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο για την υγεία μας.

Θρεπτικά συστατικά
Χωρίς γλουτένη: ο αμάρανθος δεν περιέχει γλουτένη. Άρα αποτελεί ιδανική τροφή για τα άτομα που έχουν δυσανεξία σ’ αυτήν.
Πλούσιο σε πρωτεΐνη: ο αμάρανθος αποτελεί μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και περιέχει το βασικό αμινοξύ λυσίνη, το οποίο βρίσκεται σε χαμηλότερα ποσά στα περισσότερα δημητριακά. Η λυσίνη βοηθά στη σύνθεση της καρνιτίνης, μια ουσία που ωφελεί στη ισορροπία της ενέργειας και της αντοχής.
Πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά: Πλούσιο σε φυτικές ίνες, μαγνήσιο, σίδηρο, φωσφόρο, ενώ περιέχει μικρές ποσότητες ασβεστίου και καλίου.
Πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες: τα αντιοξειδωτικά του αμάρανθου προέρχονται από πολυφαινόλες, όπως η ισοκερσετίνη και η ρουτίνη και από τα φαινολικά οξέα, τα οποία προσφέρουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες.


Διατροφική αξία /100 gr
Θερμίδες: 102
Πρωτεΐνες: 4γρ
Λίπη: 2γρ
Φυτικές ίνες: 2.1γρ

Οφέλη στην υγεία
Πρόσφατα επιστημονικά ευρήματα συνδέουν την κατανάλωση σπόρων αμάρανθου με μείωση των επιπέδων χοληστερόλης, αρτηριακής πίεσης, σωματικού βάρους, δεδομένα τα οποία προστατεύουν και προάγουν την υγιή λειτουργία της καρδιάς. Η αντιοξειδωτική του δράση και η έλλειψη γλουτένης τον καθιστούν υπερτροφή!
Επιπλέον αποτελέσματα από πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση αμάρανθου μπορεί να μειώσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Πώς να το μαγειρέψετε;
Ο αμάρανθος μαγειρεύεται σαν δημητριακό. Το αλεύρι του μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ψωμί, πίτες, μπισκότα, κέικ. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ως πρωινό, σε σούπες, σε φαγητά κατσαρόλας ή ως εναλλακτική αντί για πατάτα ή ρύζι <http://www.boro.gr/s/ryzi> . Οι σπόροι του μαγειρεύονται σε νερό με αναλογία 1:2.5 σκέτοι ή αναμεμειγμένοι με ζωμό λαχανικών ή χυμό λαχανικών για 20 λεπτά. Επιπλέον, μπορείτε να προσθέσετε τζίντζερ ή να τους αναμείξετε με όσπρια ή ακόμα να το δοκιμάσετε με μέλι και αποξηραμένα φρούτα για πρωινό.

Το ήξερες ότι….
· Η NASA έχει συμπεριλάβει τους σπόρους του αμάρανθου στο διαιτολόγιο των αστροναυτών.
· Τα φύλλα του αμάρανθου μπορούν να καταναλωθούν όπως το σπανάκι.


Tags: διατροφολόγος, ομορφιά, γυναίκα, άποψη, συμβουλές , τροφές

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)