FITNESS

Άρχισες τρέξιμο; Σου δίνουμε 4 συμβουλές

Σταύρη Φράγκου


  • Φόρεσε τα αθλητικά σου παπούτσια, κατεβάσε τα αγαπημένα σου τραγούδια στο κινητό και βγες από το σπίτι σου ακολουθώντας τις πιο κάτω συμβουλές.

    Φόρεσε τα αθλητικά σου παπούτσια, κατεβάσε τα αγαπημένα σου τραγούδια στο κινητό και βγες από το σπίτι σου ακολουθώντας τις πιο κάτω συμβουλές.

Μέχρι τώρα ο καιρός είναι με το μέρος μας και το τρέξιμο σε εξωτερικούς χώρους ( ή και γενικώς) αποτελεί την καλύτερη επιλογή για κάποιον που θέλει να εκτονωθεί, να αναπνεύσει καθαρό αέρα και ταυτόχρονα να κάψει θερμίδες αφού η απόφαση του γυμναστηρίου είναι κάπως δύσκολη.
Φόρεσε τα αθλητικά σου παπούτσια, κατεβάσε τα αγαπημένα σου τραγούδια στο κινητό και βγες από το σπίτι σου ακολουθώντας τις πιο κάτω συμβουλές.


1.Τήρησε τον κανόνα, προθέρμανση - τρέξιμο - stretching.

2. Φτιάξε τη διαδρομή σου σύμφωνα με τις αντοχές και την τοποθεσία σου. Τις πρώτες ημέρες ακολούθησε ένα χαλαρό πρόγραμμα και προτίμησε να κινείσαι σε ευθεία.
Εβδομάδα με εβδομάδα άλλαξε διαδρομή και τόλμησε να περάσεις από ανηφόρες και κατηφόρες.

3. Ρύθμισε εσύ την ταχύτητά σου. Άρχισε με ένα χαλαρό περπάτημα για ζέσταμα και στη συνέχεια αύξησε την ένταση για μερικά λεπτά για καλύτερη καύση.

4. Καλό θα ήταν να μην σηκώνεις πολύ ψηλά τα γόνατά σου καθώς αυτή η κίνηση θα σε κάνει να τα παρατήσεις πιο εύκολα. Κάνε μικρά βήματα και χαμηλά.

Εσύ ακόμη κάθεσαι στον καναπέ σου;


Tags: τρέξιμο, ομορφιά, σώμα, fitness, υγεία, γυναίκα, άσκηση

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)