ΥΓΕΙΑ

Αυτά τα νόστιμα φθινοπωρινά φρούτα θα μας δώσουν ενέργεια και δύναμη!

Μυρτώ Τριχείλη


Αδιαμφισβήτητα, τα φρούτα είναι μερικά από τα πιο πολύτιμα αγαθά για την υγεία μας και αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της σωστής και ισορροπημένης διατροφής. Για να τονώσουμε τον οργανισμό μας και να έχουμε τη σωματική ευεξία που τόσο απελπισμένα χρειαζόμαστε μέσα στους έντονους ρυθμούς της καθημερινότητας, ας δούμε ποια φθινοπωρινά φρούτα διατηρούν το άρωμα, την γεύση τους αλλά και όλα τα θρεπτικά τους συστατικά αυτούς τους μήνες:

1. Τα μήλα περιέχουν αρκετές φυτικές ίνες, είναι πλούσια σε βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία, ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, κάλιο, βιταμίνη C, βιταμίνη A, φολικό οξύ, βιοτίνη και μηλικό οξύ. Μπορείτε να τα καταναλώσετε ωμά, να τα χρησιμοποιήσετε σε γλυκά αλλά και στις σαλάτες σας.

2. Τα κατακόκκινα ρόδια διαθέτουν πολυφαινόλες, τανίνες, ανθοκυανίνες, βιταμίνη Α, C, E και φυλλικό οξύ. Επιπλέον, νέες έρευνες που έχουν βγει στο φως της δημοσιότητας λένε πως τα ρόδια είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά που μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών προβλημάτων.

3. Τα αχλάδια έχουν αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη αξία, είναι πλούσια σε δεκάδες ωφέλιμα οξέα και άλλα φυτο-θρεπτικά συστατικά, τα οποία έχει αποδειχθεί ότι συμβάλουν στην υγεία με τις ευεργετικές ιδιότητές τους. Στην περίπτωση των καρδιακών παθήσεων, έρευνες έδειξαν ότι οι φυτικές ίνες που εμπεριέχονται στο αχλάδι συνδέονται με τα χολικά οξέα στο έντερο, μειώνοντας τη σύνθεση της χοληστερόλης.

Μιας και τα πιο υγιεινά τρόφιμα είναι αυτά που προέρχονται από τη γη, καλό είναι να ξέρουμε ποια από αυτά πρέπει να τρώμε κάθε εποχή!


Tags: φρούτα, υγεία, διατροφή, γυναίκα, φθινόπωρο, fall, tips, health, food, woman, must, see

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)