ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Αποκτήστε καλλίγραμμες γάμπες με αυτές τις ασκήσεις για το σπίτι!

Μυρτώ Τριχείλη


Ειδικά τους κρύους μήνες του του χειμώνα, εάν κάτι φαίνεται μέσα από το ντύσιμο μας είναι οι γάμπες μας όταν φοράμε ένα φόρεμα. Εάν οι ασκήσεις του γυμναστηρίου δεν είναι αρκετές οι παρακάτω τρεις ασκήσεις είναι ό,τι χρειαζόμαστε για να χτίσουμε δυνατές και καλλίγραμμες γάμπες! Η μόνη σημείωση: να εφοδιαστούμε με ένα σχοινάκι και να αρχίσουμε να βλέπουμε την εκγύμναση των ποδιών διαφορετικά...

1. Για την πρώτη άσκηση ένωσε τα πόδια σου, με τα γόνατα σου να είναι ελαφρώς λυγισμένα και τα χέρια σου όρθια μπροστά στο ύψος του στήθους, με τους αγκώνες λυγισμένους. Έπειτα, ξεκίνα να κάνεις άλματα όσο πιο γρήγορα μπορείς, σαν να κάνεις σχοινάκι. Τα άλματα αυτά πρέπει να είναι σύντομα και δεν απαιτούν μεγάλη ώθηση. Δύο ή τρία σετ των 20-30 αλμάτων είναι η βάση για κάθε δυναμική προθέρμανση και για να γραμμώσουν οι γάμπες σου.

2. Για την επόμενη άσκηση θα χρειαστείς ένα σχοινάκι. Το σχοινάκι γυμνάζει όχι μόνο τις γάμπες σου, αλλά ενδυναμώνει και τους χαμηλούς κοιλιακούς και τους ώμους σου. Κάνε εναλλάξ 30 δευτερόλεπτα σχοινάκι και 30 δευτερόλεπτα ξεκουράσου. Αυτό είναι ένα σετ. Κάνε συνολικά 10 με 20. Παράλληλα μπορείς να παίξεις και με διαφορετικές παραλλαγές. Για παράδειγμα κινήσου στο χώρο με το σχοινάκι ή κάνε με τα πόδια εναλλάξ!

3. Κάτσε στην άκρη μίας καρέκλας και ακούμπησε τα πόδια σου στο έδαφος. Από τη θέση αυτή ανασήκωσε τις φτέρνες και ρίξε όλο το βάρος στο σημείου του μαξιλαριού του πέλματος και των δαχτύλων. Στη συνέχεια, κάνε μερικές πιέσεις μετατοπίζοντας το βάρος σου. Τρία σετ των 15 επαναλήψεων είναι αρκετά.


Tags: γυμναστική, τρέξιμο, γάμπες, πόδια, γυναίκα, gym, legs, woman, skirt, dress, fitness

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)