ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

5 τροφές που επηρεάζουν αρνητικά το δέρμα μας


  • ‘Ένα υγιές και λαμπερό δέρμα μπορεί να επιτευχθεί κάνοντας μικρές αλλαγές όπως: ακλουθώντας ένα ισορροπημένο τρόπο διατροφής.

    ‘Ένα υγιές και λαμπερό δέρμα μπορεί να επιτευχθεί κάνοντας μικρές αλλαγές όπως: ακλουθώντας ένα ισορροπημένο τρόπο διατροφής.

‘Ένα υγιές και λαμπερό δέρμα μπορεί να επιτευχθεί κάνοντας μικρές αλλαγές όπως: ακλουθώντας ένα ισορροπημένο τρόπο διατροφής με ποικιλία φρούτων και λαχανικών, μαζί με την κατανάλωση «καλών» λιπαρών και την επαρκή πρόσληψη υγρών καθημερινά!

1. Αλάτι
Μελέτες έχουν δείξει ότι η υπερκατανάλωση αλατιού μπορεί να προκαλέσει κατακράτηση υγρών στο σώμα, πρήξιμο, καθώς και τις γνωστές «σακούλες» στα μάτια. Επιπλέον, μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της λιπαρότητας του δέρματος. 
Αποφύγετε: τα αλμυρά, όπως αλλαντικά, πατατάκια, έτοιμα γεύματα, κονσερβοποιημένα, επεξεργασμένα τρόφιμα, που περιέχουν περισσότερο αλάτι από τις ημερήσιες συστάσεις.

2. Αλκοόλ
Το αλκοόλ έχει αρνητικό αντίκτυπο στο δέρμα και γενικότερα στην υγεία μας. Το αλκοόλ είναι ένα φυσικό διουρητικό, γεγονός που σημαίνει ότι όσο περισσότερο πίνουμε, τόσο περισσότερο θα αφυδατωνόμαστε. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το δέρμα να γίνεται πιο λιπαρό προκειμένου να επαναφέρει την υγρασία στα φυσιολογικά του επίπεδα.

3. «Κακά» λιπαρά
Αρκετές μελέτες μέχρι σήμερα έχουν δείξει τον επιβαρυντικό ρόλο των κορεσμένων και των τρανς λιπαρών στην υγεία της καρδιάς. Αρνητικά αποτελέσματα όμως έχουν φανεί και για το δέρμα μας! Τα «κακά» αυτά λιπαρά μπορούν να προκαλέσουν δυσλειτουργία στα τριχοειδή αγγεία, μειώνοντας την ελαστικότητά τους, με αποτέλεσμα να μη μεταφέρουν τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται τα κύτταρα του δέρματος.
Αποφύγετε: Κόκκινο κρέας, βούτυρο, μπέικον, τηγανιτά τρόφιμα, ορατό λίπος στα πουλερικά και κρέατα, πλήρη γαλακτοκομικά. 
Εναλλακτικά: προτιμήστε τα «καλά» λιπαρά, όπως το ελαιόλαδο τα καρύδια, τα αβοκάντο και τον σολομό.


4. Ζάχαρη
Θεωρείται «εχθρός» για το δέρμα! Έχει φανεί ότι η υπερκατανάλωση ζάχαρης μειώνει τη δραστικότητα του φυσικού κολλαγόνου του δέρματός μας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την δημιουργία πανάδων, καφέ κηλίδων και ρυτίδων στην επιδερμίδα. Επιπλέον, μελέτες έχουν δείξει ότι η αυξημένη ποσότητα ζάχαρης προκαλεί φλεγμονή στο σώμα και το δέρμα μας.
Αποφύγετε: γλυκά, αναψυκτικά, ενεργειακά ποτά και συσκευασμένα τρόφιμα με προσθήκη ζάχαρης, 
Εναλλακτικά: καταναλώστε ζάχαρη σε περιορισμένη ποσότητα και συχνότητα μέσα στην εβδομάδα. Προτιμήστε φρούτο ή γλυκά λαχανικά , μέλι ή ένα μικροσκοπικό κομμάτι μαύρης σοκολάτας που ,μπορεί να ικανοποιήσει την επιθυμία σας για γλυκό. Προτιμείστε τα σύνθετα σάκχαρα, όπως προϊόντα ολικής άλεσης και όσπρια, προκειμένου να δώσετε στο δέρμα σας περισσότερα ωφέλιμα θρεπτικά συστατικά.

5. Πικάντικα συστατικά
Δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο ο μηχανισμός με τον οποίο επιδρούν τα πικάντικα φαγητά στο δέρμα. Ωστόσο έχει παρατηρηθεί ότι μπορούν να προκαλέσουν φλεγμονή σε υπάρχουσες παθήσεις του δέρματος, όπως η ακμή.


Tags: διατροφή, υγεία, διατροφολόγος , δέρμα, ομορφιά, δέρμα, γυναίκα, πρόσωπο

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)