ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Χάστε εύκολα τα κιλά των γιορτών


1.AΣBEΣTIO
Κλινικές μελέτες έχουν δείξει ότι το ασβέστιο και τα άλλα συστατικά των γαλακτοκομικών προϊόντων, παίζουν σημαντικό ρόλο στη ρύθμιση του μεταβολισμού και στη μείωση του κινδύνου για παχυσαρκία. Συγκεκριμένα, έχει αποδειχθεί ότι διατροφές πλούσιες σε ασβέστιο μειώνουν τη συσσώρευση λίπους και επιταχύνουν τη διάσπασή του στο σώμα. Συμπερασματικά, η ένταξη γαλακτοκομικών σε μια δίαιτα μπορεί να επιταχύνει την απώλεια λίπους, συγκριτικά με μια δίαιτα που δεν περιέχει καθόλου γαλακτοκομικά. Συνιστώνται 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών προϊόντων χαμηλά σε λιπαρά ημερησίως (1 μερίδα γαλακτοκομικών π.χ. 1 ποτήρι γάλα, 1 μικρό κεσεδάκι γιαούρτι και τυρί σε μέγεθος σπιρτόκουτου, όλα χαμηλά σε λιπαρά).

2.ΦYTIKEΣ INEΣ
Oι φυτικές ίνες που περιέχονται στα φρούτα, στα λαχανικά και στα δημητριακά ολικής άλεσης, δημιουργούν αίσθημα κορεσμού, μειώνοντας το αίσθημα της πείνας. Eπιπλέον, βοηθούν στη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα, κυρίως μετά το γεύμα και συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου.

3. ΠHKTINEΣ
Oι πηκτίνες ανήκουν στις φυτικές ίνες και έχουν την ιδιότητα να δεσμεύουν ένα μέρος του λίπους των τροφών, που αποβάλλεται από το έντερο. Οι πηκτίνες περιέχονται κυρίως στις φλούδες και τα κουκούτσια. Τρόφιμα πλούσια σε πηκτίνη είναι το μήλο, η μπανάνα, το καρότο, η πατάτα και τα εσπεριδοειδή. Μια καλή ιδέα, λοιπόν, είναι να τρώτε π.χ. το μήλο με τη φλούδα.

4. ΚΑΥΤΕΡΕΣ ΠΙΠΕΡΙΕΣ
Αποτελέσματα από μελέτες δείχνουν ότι τα καυτερά μειώνουν ελαφρώς την όρεξη και συμβάλλουν στην -πρόσκαιρη έστω- αύξηση του μεταβολισμού. Πιο συγκεκριμένα, η καψαϊκίνη, ουσία που περιέχεται στις καυτερές πιπεριές, συμβάλλει στην έκκριση αδρεναλίνης και, ως εκ τούτου, στην αύξηση του μεταβολισμού.

5.NEPO
Πίνετε άφθονο νερό (8-10 ποτήρια ημερησίως). Εναλλακτικά, πίνετε ροφήματα (π.χ. χαμομήλι, τίλιο χωρίς ζάχαρη ή μέλι) ή φυσικό ανθρακούχο νερό, στο οποίο θα έχετε στύψει μισό πορτοκάλι ή λεμόνι για γεύση.

6. ΞYΔI KAI ΛEMONI
Προσθέτοντας λεμόνι ή ξίδι στο φαγητό σας καθυστερείτε την κένωση του στομάχου, συμβάλλοντας στη διατήρηση του αισθήματος του κορεσμού.

7. ΑΣΚΗΣΗ
Βάλτε στόχο να ασκείστε καθημερινά τουλάχιστον 30-45 λεπτά, καθώς αυτό θα βοηθήσει όχι μόνο στη απώλεια βάρους αλλά και στη βελτίωση της υγείας και της ψυχολογίας σας.


Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)