VIRAL

H απάντηση του H&M στον σάλο που προκάλεσε η νέα τους καμπάνια


Σάλος είχε προκληθεί από τη νέα καμπάνια του H&M που έδειχνε ένα φούτερ με την επιγραφή ''Coolest Monkey on the Jungle'' να το φορά ένα μαύρο παιδί. Από τη στιγμή που έγινε αντιληπτή η φωτογραφία ξέσπασε θύελλα αντιδράσεων με καλλιτέχνες όπως ο The Weeknd και ο G-Eazy να απομακρίνονται από την αλυσίδα καταστημάτων. 

Το online store του καταστήματος κατέβασε τη συγκεκριμένη φωτογραφία, αντικαθιστώντας την με μια απλή φωτογραφία του φούτερ. Μαζί με αυτό, εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση - απολογία: 

'Έχουμε καταλάβει πως πολλοί έχουν αναστατωθεί με την φωτογραφία του παιδικού hoodie. Εμείς, που εργαζόμαστε στο Η&Μ συμφωνούμε. Απολογούμαστε που τραβήχτηκε αυτή η φωτογραφία, και επίσης απολογούμαστε που τυπώθηκε. Έτσι, δεν αποσύραμε μόνο τη φωτογραφία αλλά και το ίδιο το ρούχο''

Τι λέτε εσείς;


Tags: h&m, σάλος