ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Τα superfoods που πρέπει να βάλουμε στην καθημερινότητα μας το 2018

Μαρίνα Χαραλάμπους


Κάνουμε στροφή σε ένα πιο υγιή τρόπο ζωής βάζοντας τα superfoods στην καθημερινότητα μας. Ενώ μέχρι τώρα ξέραμε το coconut oil, το φαγόπυρο και την σκόνη matcha, φαίνεται πως ήρθαν αυτά που θα τα αντικαταστήσουν.

  • Σκόνη moringa: H συγκεκριμένη σκόνη βοηθάει στην αντιγήρανση και έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες , και είναι γεμάτη με όλα τα εννέα απαραίτητα αμινοξέα, ισχυρά αντιοξειδωτικά, σίδηρο, ασβέστιο, πρωτεΐνες και βιταμίνη C.

 

  • Λάδι αβοκάντο: Βελτιώνει την καρδιακή υγεία και την ποιότητα του δέρματος, εξουδετερώνει τις ελεύθερες ρίζες. Με υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών, υγιεινά λίπη, και ένα σημείο έγκαυμα που κρατά από την καταστροφή των θρεπτικών ουσιών, είναι ιδανικό για μαγείρεμα και γούστα πραγματικά καλή. Το λάδι αβοκάντο θα αντικαταστήσει το coconut oil.Cricket αλεύρι: Το cricket αλεύρι έχει περισσότερη πρωτεΐνη από ένα κομμάτι μπριζόλα. Είναι γεμάτη με μαγνήσιο και αμινοξέα, και είναι χωρίς γλουτένη.

  • Cricket αλεύρι: Το cricket αλεύρι έχει περισσότερη πρωτεΐνη από ένα κομμάτι μπριζόλα. Είναι γεμάτη με μαγνήσιο και αμινοξέα, και είναι χωρίς γλουτένη. 

  • Σπόροι καρπουζιού:  Ήρθε η ώρα για τους σπόρους chia και λιναρόσπορου να παραμεριστούν. Οι σπόροι καρπουζιού είναι μια μεγάλη πηγή με μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, πρωτεΐνες, βιταμίνη Β και μαγνήσιο. Θα σας συστήναμε να τις ψήσετε στον φούρνο.                                             

Tags: superfoods, διατροφή

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)