ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΕΖΟΝ

Το βραβείο της πιο έξυπνης καμπάνιας πάει στην Diesel

Μαρίνα Χαραλάμπους


  • Η μάρκα άνοιξε ένα ‘’μαϊμού’’ κατάστημα στο Canal Street κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας της Νέας Υόρκης

    Η μάρκα άνοιξε ένα ‘’μαϊμού’’ κατάστημα στο Canal Street κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας της Νέας Υόρκης

  • video

Αναμφισβήτητα το βραβείο πιο έξυπνης καμπάνιας αλλά και του πιο cool brand πηγαίνει στην Diesel μετά από την έξυπνη ιδέα τους.  Το brand άνοιξε ένα ‘’μαϊμού’’ κατάστημα στο Canal Street κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας της Νέας Υόρκης Στις 9 Φεβρουαρίου στην Νέας Υόρκη η DIESEL άνοιξε (μυστικά) ένα αυθεντικό κατάστημα που ονομάζεται DEISEL στην Canal Street της Νέας Υόρκης, στην καρδιά του πιο φημισμένου προορισμού ‘’fake’’ μόδας και πολύ μακριά από την Fifth Avenue και τα άλλα διάσημα brands.

Οι ανυποψίαστοι αγοραστές πιθανώς δεν θα το συνειδητοποίησαν τότε, αλλά τα αντικείμενα που αγόρασαν στο κατάστημα DEISEL ήταν στην πραγματικότητα μοναδικά κομμάτια ειδικά κατασκευασμένα από την ομάδα σχεδιαστών της Diesel αλλά με fakebranding ‘’DEISEL’’. Αυτοί οι τυχεροί αγοραστές έφεραν στο σπίτι τους μερικά σπάνια κομμάτια, που θα γίνουν συλλεκτικά!


Στο Videoβλέπουμε τις αντδράσεις των ανυποψίαστων καταναλωτών που έρχονται σε επαφή με τους πωλητές του ‘’Deisel’’Store, κάνουν παζάρια και φέρονται σαν πωλητές ενός ‘’μαϊμού’’ καταστήματος! Ξεφεύγοντας από τη logomania και ενώ οι καταναλωτές ψάχνουν να απαλλαχτούν από τα πολλά logos, η Diesel παίζει με τους οπαδούς της και τους ενθαρρύνει να αισθάνονται ελεύθεροι να φορούν O,TI θέλουν. Γιατί; Επειδή αυτή είναι η στιγμή για να γιορτάσουμε εκείνους που "θα βγούνε στην αγορά, ψάχνοντας κάτι ξεχωριστό.

Τα συλλεκτικά αυτά κομμάτια μπορείτε να τα βρείτε αποκλειστικά στο online store, Diesel.com από τις 13 Φεβρουαρίου!

Δείτε το βίντεο εδώ!

 


Tags: diesel, deisel, καμπάνια

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)