ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Ξεφλούδισμα στα νύχια; Mάθετε τι να εντάξετε στη διατροφή σας


  • Όπως τα μαλλιά, έτσι και τα νύχια επηρεάζονται άμεσα από την ποσότητα, αλλά κυρίως την ποιότητα της διατροφής.

    Όπως τα μαλλιά, έτσι και τα νύχια επηρεάζονται άμεσα από την ποσότητα, αλλά κυρίως την ποιότητα της διατροφής.

Ποια γυναίκα δεν θα ήθελε να διαθέτει γερά νύχια που δεν σπάνε με το παραμικρό; Είναι κάτι που όλες θα επιθυμούσαμε να έχουμε και προσπαθούμε για το αποτέλεσμα αυτό! Μπορείτε να έχετε πιο άμεσα και ορατά αποτελέσματα, εμπλουτίζοντας το καθημερινό σας διατροφολόγιο με τις κατάλληλα στοιχεία.

Πρωτεΐνη
Η κερατίνη, η οποία αποτελεί το κύριο δομικό συστατικό των νυχιών, είναι πρωτεΐνη που προστατεύει τα επιθηλιακά κύτταρα από βλάβες ή στρες. Συνεπώς, η πρόσληψη πρωτεΐνης είναι σημαντική για την υγειά και την ευθραυστότητα των νυχιών, καθώς επηρεάζει τη σκληρότητα του νυχιού. Καλύτερες πηγές πρωτεΐνης αποτελούν τα άπαχα μέρη του κόκκινου κρέατος, τα πουλερικά, τα ψάρια και τα θαλασσινά ,το αυγό, κυρίως το ασπράδι του αυγού, τα όσπρια και κυρίως τα φασόλια, οι ανάλατοι ξηροί καρποί και τα προϊόντα σόγιας αλλά και τα γαλακτοκομικά προϊόντα και τυριά.

Σίδηρος
Η έλλειψη σιδήρου μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την λέπτυνση των νυχιών και κατά συνέπεια την ευθραυστότητά τους και γι’ αυτό η κάλυψη των αναγκών του ατόμου σε σίδηρο είναι σημαντική. Κύριες πηγές σιδηρού αποτελούν τροφές όπως το κόκκινο κρέας, το συκώτι, τα θαλασσινά, οι ξηροί καρποί , τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά π.χ. σπανάκι, μπρόκολο και τα όσπρια.

Λιπαρά οξέα
Εκτός από τις καρδιοπροστατευτικές τους ιδιότητες τα ω3 λιπαρά οξέα θεωρούνται επίσης απαραίτητα για την καλή υγεία των νυχιών. Η έλλειψη τους στη διατροφή μπορεί να οδηγήσει σε ξηρότητα των νυχιών με αποτέλεσμα να αρχίζουν να ξεφλουδίζουν. Καλές πηγές αποτελούν τα καρύδια, ο σολομός, ο φρέσκος τόνος, ο λιναρόσπορος.

Ψευδάργυρος
Ο ψευδάργυρος βοηθά στη μείωση ανάπτυξης κηλίδων στα νύχια. Πρέπει να λαμβάνεται καθημερινά μέσω της διατροφής, καθώς ο οργανισμός δεν έχει κάποιο εξειδικευμένο σύστημα για την αποθήκευσή του.
Ο ψευδάργυρος βρίσκεται κυρίως στις πρωτεϊνούχες πηγές, από τις οποίες απορροφάται και καλύτερα, όπως το κόκκινο κρέας, τα ψάρια και τα θαλασσινά. Το κοτόπουλο αποτελεί καλή πηγή, κυρίως τα σκουρόχρωμα τμήματά του τα οποία περιέχουν περισσότερο ψευδάργυρο συγκριτικά με τα ανοιχτόχρωμα.

Ασβέστιο
Πέρα από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει στον οργανισμό μας, η επαρκής πρόσληψη ασβεστίου, βοηθάει στην αντιμετώπιση της ευθραυστότητας και της ξηρότητας των νυχιών. Πλούσιες πηγές ασβεστίου αποτελούν τα γαλακτοκομικά προϊόντα,κυριως το γιαούρτι, τα αμύγδαλα, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, οι σαρδέλες κ.α.

Βιοτίνη
Αποτελέσματα από μελέτες έδειξαν ότι η επαρκής πρόσληψη βιοτίνης μπορεί να βοηθήσει στη θεραπεία εύθραυστων νυχιών. Η βιοτίνη βρίσκεται κυρίως στο πολύσπορο ψωμί, στο αυγό, στο σολομό, στο αβοκάντο, στο συκώτι και στο κουνουπίδι.


Tags: μαλλιά, διατροφή, υγεία, διατροφολόγος, τροφές, νύχια, ομορφιά, γυναίκα

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)