CULTURE

Οι 9 συνήθειες των millennials που δεν θα καταλάβουν ποτέ οι γονείς τους

Νάκης Αντωνίου


Ας ξεκινήσουμε λέγοντας πως ο όρος «millennials» περιγράφει τους ανθρώπους που γεννήθηκαν από το 1981 μέχρι το 1996 και που, συνεπώς, μεγάλωσαν τη δεκαετία του 2000. Παρότι δέχονται συχνά πυρά για τον τρόπο ζωής τους, έχουν επηρεάσει τόσο τον τρόπο που δουλεύουν τα εστιατόρια όσο και τη βιομηχανία της μόδας.

Τι κάνει όμως η γενιά αυτή που την κάνει να διαφέρει από τις προηγούμενες;

1.Δεν ετοιμάζουν γεύματα, προτιμούν να παραγγέλνουν

Η βιομηχανία του φαγητού κάνει μεγάλες αλλαγές λόγω του τρόπου που τρώνε οι νέοι.

Ο Akin Oyedele, του Business Insider, έγραψε πως οι millennials ξοδεύουν ελάχιστο χρόνο στην προετοιμασία φαγητού, σε σχέση με προηγούμενες γενιές. Αντί αυτού, προτιμούν να πηγαίνουν σε εστιατόρια, να αγοράζουν έτοιμα φαγητά ή να παραγγέλνουν ντελίβερι.

2. Δεν πίνουν μπύρα, για χάρη του κρασιού

Γενικότερα οι millennials πίνουν λιγότερο από προηγούμενες γενιές, όσο δύσκολο κι αν είναι να το πιστέψουμε. Όταν πίνουν όμως επιλέγουν κρασιά ή άλλα αλκοολούχα ποτά, και όχι μπύρες.

Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, η αγορά της μπύρας στην Αμερικανική αγορά έπεσε 1% την περίοδο από το 2016 μέχρι το 2017 ενώ η αγορά κρασιών και άλλων αλκοολούχων παρέμεινε σταθερή.

3. Προτιμούν να μαθαίνουν online παρά να πηγαίνουν σε ομιλίες και σεμινάρια

Ήταν αναμενόμενο πως οι… οθόνες θα νικούσαν τα σεμινάρια.

Όπως δημοσίευσε το Business Insider, το 69% των ανθρώπων από 18 μέχρι 34 χρονών πιστεύουν πως μαθαίνουν περισσότερα από την τεχνολογία παρά από ανθρώπους.

Επιπλέον, υπάρχουν ενδείξεις πως η Γενιά Ζ (η επόμενη των millennials) θα είναι ακόμα λιγότερο πρόθυμοι να ακολουθήσουν τριτοβάθμια εκπαίδευση σε μια προσπάθεια να αποφύγουν τα δάνεια.

4. Δεν κρατάνε τον μισθό τους μυστικό

Οι millennials συζητάνε όλο και περισσότερο για θέματα χρημάτων και, συνεπώς, τα χρήματα γίνονται λιγότερο ταμπού.

Αυτή η γενιά είναι πιο πιθανό να συζητήσουν ανοιχτά για τον μισθό τους, με συνεργάτες, φίλους ή συγγενείς, παρά οι προηγούμενες γενιές.

Πρόσφατη έρευνα βρήκε πως το 30% των millennials είπαν πως έχουν συζητήσει για τον μισθό τους με αρκετούς ανθρώπους του στενού τους κύκλου.

5. Προτιμούν συχνές αξιολογήσεις παρά ετήσιες

Οι ετήσιες αξιολογήσεις σιγά – σιγά εξαφανίζονται. Για παράδειγμα, η ΙΒΜ, τις έχει αποσύρει για χάρη τριμηνιαίας αξιολόγησης. Η εταιρεία χρησιμοποιεί, επίσης, ένα app με όνομα «ACE», για να διατηρεί μια καλύτερη σχέση (μέσω διαλόγου) με τους εργαζομένους.

Η Samantha Klein, πρώην εκπρόσωπος των millennials της ΙΒΜ, είπε: «Δεν θέλουμε να περιμένουμε μέχρι το τέλος της χρονιάς για να μάθουμε τι κάναμε σωστά και τι όχι, ή τι πρέπει να βελτιώσουμε».

6. Συζούν πριν τον γάμο!

Μια έρευνα βρήκε πως το 72% των millennials θεωρούν πως η συγκατοίκηση πριν τον γάμο είναι καλή ιδέα.

Η Kim Renfro, του Insider, αναφέρει πως οι κοινωνιολόγοι βρίσκουν σύνδεση μεταξύ των μειωμένων αριθμών των διαζυγίων και της επιθυμίας της νέας γενιάς να συγκατοικούν πριν τον γάμο.

Αυτό συμβαίνει πιθανότατα επειδή με αυτό τον τρόπο το ζευγάρι έχει περισσότερο χρόνο να δει αν ταιριάζει ή όχι.

7. Δεν αγοράζουν εύκολα σπίτια

Ναι, οι millennials θέλουν να αγοράσουν σπίτια όπως και οι προηγούμενες γενιές. Ωστόσο προτιμούν να μείνουν στο ενοίκιο για περισσότερο χρονικό διάστημα, έτσι ώστε όταν αγοράσουν να αγοράσουν ένα μεγάλο, άνετο σπίτι.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι τιμές των σπιτιών να αυξάνονται κατακόρυφα και οι millennials ενοικιάζουν σπίτι μέχρι τα 30+ τους.

8. Το Google αντικατέστησε τις συμβουλές της μαμάς!

Οι millennials που γίνονται γονείς, είναι πιο πιθανό να τρέξουν στο Google για απαντήσεις στα διάφορα ερωτήματα τους παρά στους γονείς τους.

Κλαίει το μωρό, ψάχνουν στο Google. Αυτό ίσως να είναι λίγο αναμενόμενο αν σκεφτείς το πόση τεχνολογία έχουμε γύρω μας.

9. Σνομπάρουν τα πολυκαταστήματα για χάρη των high street καταστημάτων

Μεγάλες αλυσίδες πολυκαταστημάτων της Αμερικής – όπως το Kmart και το Macy’s – κλείνουν συνεχώς καταστήματα.

Αυτό συμβαίνει εν μέρει γιατί οι millennials προτιμούν ιδιωτικά, fast fashion brands όπως το H&M και το Zara, σνομπάροντας άλλα designer brands.

Αν διερωτάστε, αυτά τα καταστήματα ονομάζονται «fast fashion» γιατί προσαρμόζουν τις συλλογές τους στα trends που παρουσιάζονται στα fashion weeks κάθε χρόνο.

 

Εμείς, σαν millennials, συμφωνούμε με τα περισσότερα (αν όχι με όλα) απ’ αυτά.

Εσείς τι λέτε;


Tags: millennials, εκπαίδευση, φαγητό, shopping, έρευνα, business insider