ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Πείτε αντίο στους επίμονους πόνους περιόδου με τη σωστή διατροφή!


Ως γυναίκες, έχουμε πάρει απόφαση πως ο έμμηνος κύκλος μας θα μας συντροφεύει στη ζωή μας, τουλάχιστον μέχρι την εμμηνόπαυση. Όσες υποφέρετε από ενοχλητικούς πόνους και επίπονες κράμπες κατά τη διάρκεια της εμμηνορρυσίας ή αν η περίοδος σας "παιδεύει" πολύ στις διάφορες φάσεις της, μπορείτε να την καταπολεμήσετε τις σωστές διατροφικές συνήθειες. Αυτές οι τροφές θα σας βοηθήσουν να πείτε αντίο στην "ταλαιπωρία" της περιόδου:

  • Πορτοκάλι. Το ασβέστιο που περιέχει το πορτοκάλι, αποβάλλει το αίσθημα κατάθλιψης που μπορεί να προκαλεί η περίοδος. Επίσης η βιταμίνη D απελευθερώνει ένα ένζυμο που μετατρέπει την ουσία τρυπτοφάνη σε σεροτονίνη, η οποία μας κάνει να νιώθουμε πιο ευδιάθετες.
  • Μπρόκολο. Η πρόσληψη αρκετού ασβεστίου είναι το μυστικό για τη διατήρηση του μυϊκού μας τόνου (ένα κοτσάνι μπρόκολο διαθέτει περίπου 71 mg). Επιπλέον, μελέτες δείχνουν πως αυτό το μέταλλο μπορεί να μειώσει τις κράμπες και άλλα προεμμηνορροϊκά συμπτώματα.
  • Ανανάς. Μελέτες έχουν αναδείξει τη δράση του ανανά στον περιορισμό της ροής κατά τη διάρκεια της περιόδου. Ο λόγος είναι ότι περιέχει μαγγάνιο, που δρα βοηθητικά στο αίσθημα δυσφορίας κατά την έμμηνο ρύση. Ο ανανάς πέρα από το μαγγάνιο περιέχει ένα ένζυμο με μυοχαλαρωτική δράση, γεγονός που κατευνάζει τις κράμπες.
  • Δημητριακά & Ψωμί ολικής αλέσεως. Είναι εξαιρετικές πηγές μαγνήσιου και βοηθούν στη χαλάρωση των μυών του σώματός μας. Τα τρόφιμα ολικής αλέσεως περιέχουν επίσης βιταμίνες Β και Ε, οι οποίες αποδεδειγμένα καταπολεμούν το αίσθημα κόπωσης και την κατάθλιψη.
  • Καρύδια. Ο πόνος που νιώθουμε στη διάρκεια της περιόδου είναι αποτέλεσμα των συσπάσεων των μυών της μήτρας μας, κάτι που μπορεί να προκαλέσει φλεγμονή. Μπορούμε να καταπολεμήσουμε φυσικά την ενόχληση με τροφές πλούσιες σε αντιφλεγμονώδη Ω-3 λιπαρά οξέα, όπως τα καρύδια.

Tags: διατροφή, tips, health, woman, γυναίκα, πόνος, περίοδος, συμβουλές, τροφές

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)