ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Βάλτε κι εσείς στην καθημερινότητα σας τις top αντιγηραντικές τροφές!

Μυρτώ Τριχείλη


Με την πάροδο των ετών, δημιουργούνται προοδευτικές φθορές στο πρόσωπο και το σώμα. μας, με παράλληλη μείωση της ικανότητας του οργανισμού να επισκευάζει τις αυτές φθορές. Η γήρανση είναι κάτι απόλυτα φυσιολογικό, που καθορίζεται από τη διατροφική μας συμπεριφορά και τη φυσική μας δραστηριότητα σε όλη τη διάρκεια της ζωής μας. Θρεπτικές ουσίες που βρίσκονται σε διάφορα τρόφιμα αποτελούν αντικείμενο έντονου ερευνητικού ενδιαφέροντος, καθώς θεωρείται ότι μπορούν να προσφέρουν ασπίδα προστασίας έναντι της φθοράς που μας προκαλεί ο χρόνος. Ποια είναι τα τρόφιμα που "πολεμούν" το χρόνο και βρίσκονται στο πλευρό της αντιγήρανσης:

  1. Δαμάσκηνο | Πρόκειται για ένα φρούτο με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, ενώ είναι πλούσιο σε κάλιο, σίδηρο, φυτικές ίνες και βιταμίνες Α, B3, B6. Το κάλιο βοηθά στον έλεγχο της πίεσης του αίματος, η Β6 προστατεύει την καρδιά, η Βιταμίνη Α διατηρεί νεανικό δέρμα και ο σίδηρος μας δίνει ενέργεια.
  2. Kρασί και μπίρα | Σίγουρα ξεχωρίζουν από τα άλλα αλκοολούχα ποτά λόγω της περιεκτικότητάς τους σε αντιοξειδωτικές ουσίες, που προστατεύουν από τα καρδιαγγειακά νοσήματα. H ήπια, λοιπόν, κατανάλωσή τους (1-2 ποτήρια) μπορεί να έχει και θεραπευτική αξία σε συνδυασμό με μια πλήρη και υγιεινή διατροφή.
  3. Λιναρόσπορος | Γεμάτοι πρωτεΐνη και φυτικές ίνες, οι μικροί αυτοί σπόροι είναι πλούσιοι σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία δρουν αποτελεσματικά όσον αφορά την επιδερμίδα, σβήνοντας της κηλίδες και διώχνοντας τις λεπτές ρυτίδες. Δοκιμάστε να τους προσθέσετε στη σαλάτα, το γιαούρτι και τη βρώμη σας σε συστηματική βάση για καλύτερα αποτελέσματα.
  4. Πράσινο τσάι | Εξαιρετικά πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, το πράσινο τσάι σε σύγκριση με το μαύρο, προσφέρει τη μεγαλύτερη ποσότητα πολυφαινολών και πιο συγκεκριμένα φλαβονοειδών. Έχει βρεθεί από έρευνα πως οι συμμετέχοντες που εκτίθενται σε οξειδωτικούς παράγοντες έχουν ευεργετικά οφέλη με την κατανάλωση εκχυλίσματος πράσινου τσαγιού.
  5. Eλαιόλαδο | Tο λάδι της ελιάς αποτελεί πλούσια πηγή ισχυρών αντιοξειδωτικών ουσιών, μονοακόρεστων και πολυακόρεστων λιπαρών οξέων. Σε πληθυσμούς που περιλαμβάνουν στη διατροφή τους το ελαιόλαδο παρατηρείται παράταση του χρόνου γήρανσης των αγγείων και εμφάνισης καρδιαγγειακών προβλημάτων.

Tags: δίαιτα, διατροφή, γυναίκα, tips, τρώμε, eat, food, υγεία, health, balance, fitness

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)