ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Αυτά τα 5 πράγματα θα συμβούν στο σώμα σας αν τρώτε μέλι κάθε μέρα!


Το μέλι ανήκει στις τροφές που δεν πρέπει να λείπουν από το διαιτολόγιό μας, καθώς είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, άρωμα και γεύση. Το μέλι από την εποχή της αρχαιότητας αποτελούσε είδος κατανάλωσης, αλλά και προσφοράς στους θεούς, προκειμένου να εξασφαλιστεί η εύνοιά τους. Η διατροφική του αξία είναι τεράστια: πλούσιο σε υδατάνθρακες αλλά και σε πρωτεΐνες, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, αμινοξέα, ένζυμα, ιχνοστοιχεία (ασβέστιο, χαλκό, σίδηρο, μαγνήσιο, φώσφορο, κάλιο, ψευδάργυρο) και νερό. Παρακάτω ακολουθούν πέντε λόγοι για να εντάξετε το μέλι στη διατροφή σας, σε καθημερινή βάση:

  • Λόγω της υψηλής θρεπτικής του αξίας και της ιδιότητάς του να απορροφά και να διατηρεί νερό στα μόριά του, το μέλι θεωρείται εξαιρετική τροφή για το δέρμα και ειδικά για τις ξηρές και αφυδατωμένες επιδερμίδες. Επιπλέον, τα αντιοξειδωτικά του συστατικά καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες, μεταξύ άλλων, ευθύνονται για την πρόωρη γήρανση.
  • Η συχνή κατανάλωση μελιού έχει θετική επίδραση και σε παράγοντες που σχετίζονται με τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων. Ειδικότερα, το μέλι συμβάλλει στη μείωση της C-αντιδρώσας πρωτεΐνης και έχει μια σχετική επίδραση στη γλυκόζη του αίματος, την ινσουλίνη και τα επίπεδα λιπιδίων σε σχέση με τη γλυκόζη ή κάποια άλλη γλυκαντική ουσία.
  • Το μέλι είναι ένα ισχυρό αντισηπτικό, επομένως συνίσταται να τρώτε μια κουταλιά μέλι με άδειο στομάχι. Αυτή η απλή κίνηση βοηθά στην πρόληψη διαφόρων νόσων, που σχετίζονται με το πεπτικό σύστημα. Εκτός αυτού, καθώς περνά μέσα από το στομάχι, το μέλι καταστρέφει τα μικρόβια και θεραπεύει μικρά τραύματα στην βλεννογόνο μεμβράνη.
  • Περιέχει μεταλλικά στοιχεία όπως κάλιο, ασβέστιο, χλώριο και νάτριο, τα οποία βοηθούν στη λειτουργία των κυττάρων του οργανισμού, αρκετές βιταμίνες όπως C, A, B1 που αν και βρίσκονται σε μικρές ποσότητες, παίζουν ρόλο στην καλή λειτουργία του οργανισμού, ενώ τα ένζυμά του έχουν σαν αποτέλεσμα τη διάσπαση ελεύθερων ριζών.
  • Πολλοί ισχυρίζονται ότι το μέλι είναι αδυνατιστικό και κάποιοι το αντίθετο. Η συχνότερη τακτική απώλειας βάρους είναι ο περιορισμός ή η πλήρης απαγόρευση της κατανάλωσης γλυκών. Όμως, αν αντικαταστήσετε την κατεργασμένη ζάχαρη με μέλι στα φαγητά και τα ροφήματά σας θα έχετε πολύ καλύτερη γεύση και συγχρόνως το σώμα σας θα επωφεληθεί από τις φυσικές αδυνατιστικές ιδιότητες του μελιού. Όσον αφορά τη θερμιδική του αξία, μία κουταλιά, που ισοδυναμεί με περίπου 21 γρ., δίνει 64 θερμίδες, ενώ η αντίστοιχη ποσότητα ζάχαρης έχει 84 θερμίδες!

Tags: υγεία, γυναίκα, διατροφή, συμβουλές, tips, health, woman, μέλι

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)