ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

8 συμβουλές που θα σε βοηθήσουν αυτό το καλοκαίρι


1.Πιείτε πράσινο αντί για γλυκό τσάι
Το πράσινο τσάι λειτουργεί ενάντια στην αύξηση των μορίων λίπους που κυκλοφορούν στο αίμα. Ενισχύει την επιτάχυνση του μεταβολισμού, αλλά και τη μείωση του αισθήματος της πείνας. Επιπλέον, περιέχει ισχυρές αντιοξειδωτικές ουσίες (κατεχίνες) που φαίνεται ότι έχουν κάποια «μικρή συμβολή» στην απώλεια και στη διατήρηση βάρους. Οπότε, έχετε πολλαπλό κέρδος προτιμώντας το από το γλυκό και το έτοιμο του εμπορίου (όταν αυτό περιέχει ζάχαρη και θερμίδες).

2.Φάτε θαλασσινά
Tα θαλασσινά είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, Δ και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Περιέχουν ασβέστιο, χαλκό, ιώδιο, σίδηρο, κάλιο, σελήνιο και ψευδάργυρο. Επιπλέον, έχουν πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και υψηλή σε χοληστερόλη. Παρόλο που έχουν αυξημένα επίπεδα χοληστερόλης, δεν επηρεάζουν τη χοληστερόλη του σώματος, αφού είναι φτωχά σε λίπος.

3.Μην ξεχνάτε το πρωινό
Αυτή η συμβουλή ισχύει για όλο τον χρόνο, αλλά ιδιαίτερα το καλοκαίρι χρειαζόμαστε περισσότερη ενέργεια, καθώς είμαστε πιο δραστήριοι και η ζέστη μας εξουθενώνει. Ένα ισορροπημένο πρωινό μπορεί να βοηθήσει στη σωστή ρύθμιση του μεταβολισμού, αλλά και στην αποφυγή «τσιμπημάτων» κατά την διάρκεια της υπόλοιπης μέρας.

4.Απολαύστε τα καλοκαιρινά φρούτα και λαχανικά
Βάλτε στη διατροφή σας καλοκαιρινά φρούτα όπως φράουλες, κεράσια, καρπούζι, πεπόνι, βερίκοκα και λαχανικά, όπως φασολάκια, ντομάτες, κολοκυθάκια, ραπανάκια, μελιτζάνες κτλ. Να θυμάστε να καταναλώνετε τουλάχιστον 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών, ώστε να λαμβάνετε τα θρεπτικά συστατικά και τις βιταμίνες τους, κρατώντας τον εαυτό σας ενυδατωμένο με τη μεγάλη τους περιεκτικότητα σε νερό.

5.Πάρτε σνακ στη δουλειά
Τα σνακ θεωρούνται απαραίτητα μέσα στη μέρα, καθώς αυτά θα μας βοηθήσουν να μην υποκύψουμε σε ανθυγιεινούς διατροφικούς πειρασμούς και, παράλληλα, θα μας δώσουν την ενέργεια που χρειαζόμαστε. Προμηθευτείτε υγιεινά σνακ για την δουλειά σας από το σπίτι όπως, ανάλατους ξηρούς καρπούς, φρέσκα ή παστά φρούτα, γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά, κράκερ ή φρυγανιές ολικής άλεσης με τυρί κ.ά.

6.Προσέξτε την ενυδάτωσή σας
Τους καλοκαιρινούς μήνες η κατανάλωση υγρών θεωρείται απαραίτητη. Ξεκινήστε τη μέρα σας πίνοντας πάντα τουλάχιστον ένα ποτήρι νερό και έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκάλι νερό, από το οποίο πρέπει να πίνετε συχνά κι όχι μόνο όταν νιώθετε ότι διψάτε.

7.Φάτε υγιεινά στην παραλία
Η θάλασσα, ο ήλιος, το παιχνίδι ανοίγουν πάντα την όρεξη μεγάλων και μικρών καθιστώντας τα σνακ απαραίτητα για την «επιβίωση» στις παραλίες. Φροντίστε να είστε πάντα εφοδιασμένοι με τα κατάλληλα σνακ π.χ. ξηρούς καρπούς, κριτσίνια ολικής άλεσης, φρέσκα φρούτα και λαχανικά, μπάρες δημητριακών, σάντουιτς, νερό ή παγωμένο τσάι χωρίς ζάχαρη.

8.Άσκηση
Βάλτε στόχο να ασκείστε καθημερινά τουλάχιστον 30-45 λεπτά, καθώς αυτό θα βοηθήσει όχι μόνο στην απώλεια βάρους, αλλά στην βελτίωση της υγείας και της ψυχολογίας σας.


Tags: διατροφή, πρωινό, βρώμη, υγεία, ομορφιά, γυναίκα, διατροφολόγος

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)