ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

5 ροφήματα για να είστε ενυδατωμένοι και να αποφύγετε το πρήξιμο


Κανένα ρόφημα δεν βοηθά από μόνο του για μια ισορροπημένη σιλουέτα αλλά αν θέλετε να επιταχύνετε την απώλεια βάρους και να αποφύγετε το πρήξιμο σας προτείνουμε πέντε ροφήματα που είναι εύκολο να εντάξετε στην διατροφή σας και να καταναλώσετε καθημερινά.

  1. Aloe Vera
    Ζεστάνετε aloe vera και αφήστε την να κρυώσει. Στη συνέχεια προσθέστε νερό και μόλις ετοιμάσατε ένα ρόφημα το οποίο θα σας βοηθήσει να αποφύγετε το πρήξιμο κατά την διάρκεια της ημέρας. Καταναλώστε το, το πρωί για να έχετε μια υπέροχη μέρα.
  2. Καφές
    Δυο με τρία φλιτζάνια καφέ – μαύρος καφές για να αποφύγετε θερμίδες- την ημέρα σας βοηθούν να αντεπεξέλθετε σε καλοκαιρινές δραστηριότητες πόσο μάλλον αν κάνετε intense γυμναστική.
  3. Νερό
    Τα παγωμένα ροφήματα βοηθούν το σώμα μας στην κατανάλωση περισσότερης ενέργειας, ώστε να διατηρήσει την επιθυμητή θερμοκρασία. Έτσι θα μπορέσετε θα χάσετε πιο εύκολα θερμίδες μέσα στην ημέρα. Αν θέλετε περισσότερη γεύση στο νερό σας προσθέστε φρέσκα φρούτα.
  4. Πράσινο τσάι
    Δεν περιέχει θερμίδες, ενισχύει την καύση του λίπους και το αδυνάτισμα. Αν καταναλώνετε 4 κούπες πράσινο τσάι κάθε ημέρα θα νιώθετε πιο ανάλαφρο το σώμα σας χωρίς τοξίνες.
  5. Fruity smoothie 
    Για να εξισορροπήσετε και να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα δοκιμάστε αυτό το smoothie το οποίο μπορείτε .Ανακατέψτε 150 γραμμάρια φράουλες, φρέσκες ή κατεψυγμένες, 1 μέτριο αβοκάντο, 1 φλιτζάνι ρόκα, 6 μεγάλα φύλλα μαρούλι, 2 κουταλιές σούπας σπόρους chia, 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι και πάγο.

EXTRA TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΛΕΤΕ ΠΕΡΙΤΤΑ ΚΙΛΑ 
-Μην καταναλώνετε θερμίδες όταν δεν είστε καλά ψυχολογικά καθώς έτσι θα λάβετε περισσότερες θερμίδες χωρίς λόγο.
- Περπατήστε όσο περισσότερο μπορείτε. Ιδανική ώρα για περπάτημα στην παραλία είναι το πρωί και το απόγευμα μετά τις 7. 
- Αντικαταστήστε τα αναψυκτικά με τσάι και άφθονο νερό.

ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΦΟΥΣΚΩΝΟΥΝ
Ορισμένες τροφές μπορούν να κάνουν την κοιλιά σας να φαίνεται φουσκωμένοι με αποτέλεσμα να νιώθετε ότι έχετε πάρει μερικά κιλά. Γι’ αυτό αποφύγετε την κατανάλωση τροφών που προκαλούν έντονο φούσκωμα τους καλοκαιρινούς μήνες πριν από μια έξοδο ή πριν από τις εξορμήσεις στην παραλία -αν και μερικές από αυτές όπως όσπρια, λαχανικά και φρούτα είναι θρεπτικές και απαραίτητες για την διατροφή μας- όπως:
•Σε όσπρια και λαχανικά αποφύγετε τις φακές, φασόλια, ρεβίθια, αγκινάρες, σπαράγγια, λαχανάκια Βρυξελών, μπρόκολο, κουνουπίδι, πράσα, πιπεριές, κρεμμύδια, μπιζέλια
•Σε φρούτα, τα βερίκοκα, μπανάνες, πεπόνι, πορτοκάλια, αχλάδια και δαμάσκηνα. 
•Σε ροφήματα τα ανθρακούχα ποτά, μπίρα και χυμούς φρούτων χυμοί φρούτων.
•Προϊόντα από σιτάρι ολικής άλεσης και πίτουρα. 
•Υποκατάστατα ζάχαρης, όπως η φρουκτόζη
• Γάλα, μαλακό τυρί και παγωτά με γάλα.


Tags: υγεία, γυναίκα, διατροφή, συμβουλές, tips, health, woman, φρούτα, λαχανικά, καλοκαίρι, διατροφολόγος, summer, καλοκαίρι, διακοπές, μαύρισμα

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)