ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Yποδεχθείτε το φθινόπωρο κάνοντας αποτοξίνωση και όχι δίαιτα!

Μυρτώ Τριχείλη


Το καλοκαίρι έχει τελειώσει και δειλά-δειλά έχουμε μπει στο κλίμα του φθινοπώρου. Κάπου μαζί με τις διακοπές μας, όμως, χάθηκε και η όρεξη για δίαιτα. Ακολουθώντας ένα πρόγραμμα αποτοξίνωσης λίγων εβδομάδων μπορούμε να ανανεωθούμε και ταυτόχρονα να χάσουμε βάρος. Η αποτοξίνωση βοηθάει στη μείωση της κατακράτησης των υγρών και αυξάνει την αποβολή των τοξινών. Όσο πιο καθαρό είναι το σώμα μας από τοξίνες, τόσο πιο εύκολο είναι να ελέγχουμε το βάρος μας.

- Τι πρέπει να τρώμε για σωστή αποτοξίνωση;

Χρειαζόμαστε όλα τα θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες, μέταλλα και φυτο-θρεπτικά συστατικά, που υποστηρίζουν τα ένζυμα και τις μεταβολικές διαδικασίες που εμπλέκονται στη διαδικασία της φυσικής αποτοξίνωσης του οργανισμού. Σε ποια τρόφιμα να τα αναζητήσουμε;

  • Λαχανικά: Είναι σημαντική η ουσία αλλικίνη σε κρεμμύδια, σκόρδο, σχοινόπρασο και πράσα
  • Φρούτα: Αβοκάντο, βακκίνια, βατόμουρα, μήλα, αχλάδια, γκρέιπφρουτ, λεμόνια, πορτοκάλια και φλούδες εσπεριδοειδών
  • Πράσινα: Μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών, κινεζικό λάχανο, λάχανο, κουνουπίδι, λάχανο kale, σέλινο, αγγούρι, σπανάκι, ραπανάκια, γογγύλια και κάρδαμο
  • Όσπρια: Φακές, φασόλια, αρακάς και ρεβίθια
  • Λίπη: Ελαιόλαδο, έλαιο canola, αμύγδαλα, καρύδια Βραζιλίας, φουντούκια και φιστίκια
  • Βότανα και μπαχαρικά: Δεντρολίβανο, κύμινο, κουρκούμη, σπόροι και έλαιο από άνηθο
  • Ζωικές πρωτεΐνες: Κοτόπουλο βιολογικής εκτροφής, γαλοπούλα
  • Θαλασσινά: Άγριος σολομός και σαρδέλες

Tip: Mετά από το προβλεπόμενο διάστημα μερικών εβδομάδων θα παρατηρήσετε τις επιθυμητές αλλαγές στο σώμα και τον οργανισμό σας και θα διαπιστώσετε ότι ο μεταβολισμός και η όψη σας έχουν βελτιωθεί και ότι έχετε περισσότερη ενέργεια.


Tags: ενέργεια, αποτοξίνωση, food, woman, tips, eat, τρώμε, διατροφή, γυναίκα, συμβουλές

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)