ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Fitness Now: Πώς να αποκτήσετε τέλεια χέρια μέσα σε 5 λεπτά!


Θέλετε να σφίξετε τα χέρια σας και να διώξετε μακριά την χαλάρωση; Σου ετοιμάσαμε ένα σετ ασκήσεων που επικεντρώνονται στα χέρια και ειδικά στα μπράτσα. Στο σπίτι σας με δύο βαράκια, χωρίς κανένα όργανο γυμναστικής τόνωσε τους μύες των χεριών μέσα σε 5 λεπτά:

1. Για τις κάμψεις δικεφάλων σταθείτε απέναντι από το πλαίσιο της πόρτας με τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων σας. Πιάσε το πλαίσιο της πόρτας με τα δύο χέρια στο ύψος του στήθους. Αντίχειρές σας θα πρέπει να είναι προς το μέρος σας και τα χέρια σας πρέπει να είναι σχεδόν ευθεία. Στη συνέχεια τραβήξτε τον εαυτό σας προς τα εμπρός μέχρι το στήθος σας να αγγίζει σχεδόν το πλαίσιο της πόρτας. Χαμηλώστε τον εαυτό σας πίσω στην αρχική θέση με ελεγχόμενο τρόπο.

2. Ξαπλώστε μπρούμυτα με τα χέρια δίπλα στους ώμους, τις παλάμες ανοιχτές, τα πόδια ίσια και τα πέλματα ανασηκωμένα στις μύτες των ποδιών. Τοποθετήστε ένα βαράκι δίπλα στο αριστερό χέρι και ανασηκώστε το σώμα σας με τα χέρια σας, μέχρι αυτά να ισιώσουν. Κατεβείτε λυγίζοντας τους αγκώνες, μέχρι να πλησιάσετε στο πάτωμα. Έπειτα ανεβείτε και "ξεκολλώντας" το δεξί σας χέρι από το πάτωμα, περάστε το κάτω από το σώμα σας για να σπρώξετε το βαράκι δίπλα στο δεξί σας χέρι. Επαναλάβετε, τραβώντας το βαράκι από τη δεξιά πλευρά στην αριστερή με το δεξί σας χέρι.

2. Σταθείτε σε όρθια θέση με τα πόδια ανοιχτά στο άνοιγμα της λεκάνης. Κρατήστε ένα βαράκι σε κάθε χέρι, στο ύψος του στήθους, με τους αγκώνες λυγισμένους και τις παλάμες να κοιτάζουν η μία την άλλη. Τεντώστε το αριστερό σας χέρι διαγώνια δεξιά, στην ίδια ευθεία με το δεξιό σας ώμο. Επιστρέψτε στην αρχική σας θέση και επαναλάβετε με το άλλο χέρι.

Tip: Η γράμμωση απαιτεί 2-3 σετ των 8-10 επαναλήψεων και να δουλεύετε στο περίπου στο 70% σας. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να κάνετε σε κάθε άσκηση που έχει να κάνει με την γράμμωση.


Tags: άσκηση, γυναίκα, σώμα, υγεία, fitness, woman, health, body, fit, gym, workout

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)