NEWS

Netflix έχεις;


O εκδότης του must εξηγεί τη νέα προσέγγιση του περιοδικού στα εξώφυλλα. 

Θεωρώντας πως ζούμε μια μεγάλη μεταβατική περίοδο στη διασκέδαση και την κατανάλωση περιεχομένου και πληροφοριών, ο Δημήτρης Λοττίδης αναλύει στο σημείωμά του στο must το σκεπτικό γύρω από τη στροφή του περιοδικού σε περιεχόμενο διεθνούς προέλευσης, αλλά και την προώθηση νέων προτύπων που «μιλούν» κατά τον ίδιο στη δύσκολη γενιά των millennials. Προσομοιάζοντας την αλλαγή που συμβαίνει με αυτήν των πρώτων αυτοκινήτων στις αρχές του προηγούμενου αιώνα αναλύει:

«Το Netflix, το Amazon Prime, το HBO και όλα αυτά τα ξενικά ονόματα -πλατφόρμες παραγωγής και διανομής της, κάτι σαν τηλεόραση- λειτουργούν σαν το μοντέλο “T” του Henry Ford. Όταν ανέβεις και το οδηγήσεις, δεν υπάρχει περίπτωση να επιστρέψεις στην άμαξα. Και είναι απλά θέμα χρόνου πότε θα ανέβεις. Στην Apple πήρε πέντε χρόνια για να γίνει το iPhone η συσκευή που ενώνει τη φοιτήτρια, τον μάνατζερ και τη συνταξιούχα γιαγιά. Το Netflix έχει ήδη τρία χρόνια που άνοιξε το κυπριακό του κατάστημα. Μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο είναι λίγο pass το τι είπε η Αριστοτέλους για την Ευριπίδου, ή η νέα σειρά του αγαπημένου μου Τσιάκκα. Μπορούν, όμως, να γίνουν σχετικά και σύγχρονα όλα αυτά, όταν ο Γιώργος ανεβάσει τη νέα του σειρά στο Netflix δίπλα από τη S3 του “La Casa de Papel”. Εκεί θα δούμε αν στέκεται με ενδιαφέρον δίπλα στον Harvey του “Suits”, τη Robin Wright του “House of Cards” και αν θα έχει ενδιαφέρον όσο το “Chef’s Table”. Η τέχνη της τηλεόρασης έχει πάει πλέον σε τέτοιο ψηλό επίπεδο, είναι τόσο προσιτή για να την απολαύσεις (μία smart TV κοστίζει 500 ευρώ με 7.99 τον μήνα), που η υπεροχή της αισθητικής της διεθνούς παραγωγής κάνει την τοπική παραγωγή να φαίνεται ως Nokia 3310».

Όσον αφορά στο εγχώριο starsystem, τόσο της Ελλάδας όσο και της Κύπρου, εξηγεί πως το περιοδικό δεν θα γυρίσει ολοκληρωτικά την πλάτη του στα τοπικά εξώφυλλα και θέματα, απλά θα προσπαθήσει να έχει μία σύνθεση προτύπων που δεν θα συμβιβάζεται στην ποιότητα και το ενδιαφέρον:

«Μία πρόσφατη έρευνα μεγάλης τράπεζας στην Κύπρο κατέγραψε πως το 30% των millennials που ζουν μόνοι στη Λευκωσία, δεν έχουν καν συσκευή τηλεόρασης στο σπίτι τους! “Και καλά, προς τα πού βλέπει το καθιστικό; ” είπε κάποιος στο άκουσμα του στατιστικού. “Στο μπαλκόνι” απάντησε ο νεαρός παραδίπλα. Αυτό που έχει αλλάξει, επίσης, το Netflix είναι το πως αγοράζουμε περιεχόμενο από το ίντερνετ. Κάτι που μέχρι πριν από λίγα χρόνια θεωρούσαμε αδιανόητο (την αγορά ενημέρωσης και ψυχαγωγίας), πλέον είναι δεδομένο, απέχει όσο ένα κλικ και κοστίζει όσο ένας καφές.... Η βαθιά και παρατεταμένη κρίση δημιούργησε πρόσωπα αναλώσιμα σε χρόνο dt, ενώ έσπρωξε τις σταρ να γίνουν πλασιέ των σουπερμάρκετ, καταστρέφοντας τον μύθο τους. Δεν θα σταματήσουμε ποτέ να βάζουμε Κύπριες στο εξώφυλλό μας, όμως δεν θα βάζουμε πλέον αυτές που μας προκαλούν βαρεμάρα, επειδή “πρέπει”. Έτσι κι αλλιώς, φέτος τα κακά κορίτσια έχουν το ενδιαφέρον»

Θυμίζουμε πως ο κ. Λοττίδης είναι ο ανθρώπους πίσω από την «επανάσταση» των κυπριακών περιοδικών που έγινε πριν 20 χρόνια, που έβαλαν τις Κύπριες γυναίκες στο επίκεντρο δημιουργώντας την εγχώρια βιομηχανία lifestyle και εκτοξεύοντας την κατανάλωση των προϊόντων ομορφιάς μόδας και ειδών πολυτελείας.

 Διαβάστε ολόκληρη την έποψη στο must που κυκλοφορεί σε όλα τα περίπτερα. 


Tags: εκδότης must, millennials, εξώφυλλο, έποψη, must

Σχόλια

(Πρέπει να συνδεθείτε για να μπορέσετε να σχολιάσετε αυτο το Άρθρο)