ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Έρευνα για το στρέτσινγκ: Τα συμπεράσματα…δικά σας!
  • σχολιάστε

Έρευνα για το στρέτσινγκ: Τα συμπεράσματα…δικά σας!

Οι περισσότεροι από εμάς μεγαλώσαμε ακούγοντας ότι πριν από την γυμναστική πρέπει να προθερμαινόμαστε με ένα καλό στρέτσινγκ. «Να τεντώνεσαι και να “κρατάς” το τέντωμα για 30 δευτερόλεπτα» μας έλεγαν, ώστε να είμαστε πιο ευλύγιστοι, δυνατοί και προστατευμένοι από τους τραυματισμούς.

Functional Τraining –Λειτουργική προπόνηση
  • σχολιάστε

Σταύρος Πέτρου

Functional Τraining –Λειτουργική προπόνηση

Μια σωστή εκτέλεση της λειτουργικής προπόνησης επιφέρει καλύτερη κινητικότητα των αρθρώσεων και σταθερότητα. Με αυτό τον τρόπο μειώνεται η πιθανότητα τραυματισμού.

Μυστικά που πρέπει να ξέρουμε πριν ξεκινήσουμε το τρέξιμο
  • σχολιάστε
  • φωτογραφίες

Της Μυρτώ Τριχείλη

Μυστικά που πρέπει να ξέρουμε πριν ξεκινήσουμε το τρέξιμο

Ένας οδηγός με κάποιες βασικές συμβουλές προς…ναυτιλομένους λίγο πριν ξεκινήσουμε να τρέχουμε!

Dropsets για τέλεια σιλουέτα
  • σχολιάστε

Του Αντρέα Σταύρου

Dropsets για τέλεια σιλουέτα

Χάνοντας βάρος και συνεχίζοντας τα συνήθη σύνολα ασκήσεων οι μυϊκές ίνεςσυσωρεύονται όλο και περισσότερο με αποτέλεσμα την αποθηκεύση τους στον οργανισμό σας.

Γυμναστική μετά τη γέννα ! Πότε και πώς;
  • σχολιάστε

Γυμναστική μετά τη γέννα ! Πότε και πώς;

Συγχαρητήρια, μόλις φέρατε στον κόσμο ένα παιδί. Όχι και το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο! Οι πρώτες ημέρες και εβδομάδες μετά τον τοκετό είναι πολύτιμες. Είναι το διάστημα για εσάς και την οικογένεια σας όπου θα γνωριστείτε με το νέο μέλος και αυτή η γνωριμία θα είναι για πάντα.

7 Fitness tips από την Meghan Markle
  • φωτογραφίες

7 Fitness tips από την Meghan Markle

To κορίτσι του πρίγκιπα Harry και ηθοποιός λατρεύει την yoga και την σωστή διατροφή και μοιράζεται μαζί μας ορισμένα βασικά tips για καλή υγεία.

Διατροφικά tips για να είστε fit στην παραλία
  • σχολιάστε

Διατροφικά tips για να είστε fit στην παραλία

Οι σωστές και έξυπνες διατροφικές επιλογές σε αντίθεση με τις χημικές και ακραίες δίαιτες μπορούν να διαδραματίσουν πολύ σημαντικό ρόλο για τη διατήρηση του βάρους μας, καθώς και για το χάσιμο βάρους ειδικά πριν από τις καλοκαιρινές μας διακοπές.

Ασφάλεια σε καιρούς… καύσωνα
  • σχολιάστε

Ασφάλεια σε καιρούς… καύσωνα

Κάθε φορά που κάνετε προπόνηση σε εξωτερικό χώρο, καλό θα ήταν να λάβετε τις παρακάτω προφυλάξεις για να αποφύγετε τα χειρότερα

Η ψυχική διάθεση, το στρες, η κατάθλιψη και η σωματική άσκηση
  • σχολιάστε

Γιώργος Αρετάς

Η ψυχική διάθεση, το στρες, η κατάθλιψη και η σωματική άσκηση

Η ψυχική διάθεση επηρεάζεται από τη σωματική άσκηση. Το γρήγορο περπάτημα τρεις φορές την εβδομάδα απομακρύνει τον κίνδυνο κατάθλιψης και αναζωογονεί το συναισθηματικό μας κόσμο.

Να γυμναστώ σε αυτόν τον καύσωνα;
  • σχολιάστε

Να γυμναστώ σε αυτόν τον καύσωνα;

Είναι γεγονός ότι το νησί μας δεν προσφέρει και τις πιο ιδανικές θερμοκρασίες το καλοκαίρι για γυμναστική.

O ρόλος του γυμναστή στη ζωή μας
  • σχολιάστε

O ρόλος του γυμναστή στη ζωή μας

Τι σημαίνει Επιστήμη Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού; Τι είναι Γυμναστής τελικά ;

Οι καλύτερες προπoνήσεις για κάψιμο λίπους
  • σχολιάστε

Οι καλύτερες προπoνήσεις για κάψιμο λίπους

Στοχεύστε κάθε ομάδα μυών πρώτα με μια άσκηση απομόνωσης, που ακολουθείται αμέσως με μια σύνθετη άσκηση.

Νηστεία: τα dos και τα don'ts
  • σχολιάστε

Νηστεία: τα dos και τα don'ts

Την ανάγκη για επαρκή πρόσληψη ασβεστίου μπορεί να καλύψουν οι ξηροί καρποί, κυρίως τα αμύγδαλα, το λάχανο, το πράσινα φυλλώδη λαχανικά, το μαύρο ψωμί, τα φασόλια, το κουνουπίδι και το γάλα σόγιας.

Αλλάξτε τη ζωή σας με τη δύναμη του μυαλού
  • σχολιάστε

Αλλάξτε τη ζωή σας με τη δύναμη του μυαλού

Για να επιτύχετε τα μέγιστα αποτελέσματα του οραματισμού να θυμάστε τα δύο πιο κάτω σημαντικά σημεία:

Έτσι θα καταπολεμήσεις το άγχος
  • σχολιάστε

Έτσι θα καταπολεμήσεις το άγχος

Το καλύτερο φάρμακο που καταπολεμά το άγχος και την κατάθλιψη του σύγχρονου ανθρώπου...

Ποιες ασκήσεις είναι ζωτικής σημασίας για τους μύες του κορμού
  • σχολιάστε

Ποιες ασκήσεις είναι ζωτικής σημασίας για τους μύες του κορμού

Οι μύες του κορμού σας, οι οποίοι περιλαμβάνουν τους κοιλιακούς, τους γλουτούς, τους γοφούς και το κάτω μέρος της πλάτης, πρέπει να συνεργαστούν για να κρατήσουν τον κορμό.

Πατάτα: Σύμμαχος ή εχθρός στη διατροφή μας;
  • σχολιάστε

Πατάτα: Σύμμαχος ή εχθρός στη διατροφή μας;

Το κεφάλαιο σχετικά με την κατανάλωση πατατών σε μια υγιεινή διατροφή και πιο συγκεκριμένα σε μια δίαιτα, είναι αρκετά αμφιλεγόμενο και συνήθως αρκετά παρεξηγημένο.

Γυμνάζεστε; 6 tips για να αυξήσετε την απόδοση σας
  • σχολιάστε

Γυμνάζεστε; 6 tips για να αυξήσετε την απόδοση σας

Γυμνάζεστε συστηματικά;

1  2  3  4  5  6Επόμενη