Σταύρη Φράγκου
Ο οίκος Escada προσκαλεί τα κορίτσια να βουτήξουν στο δυναμικό και θορυβώδες Τόκυο και να ανακαλύψουν την πραγματική κερασομανία. Τα έντονα νέον φώτα της πόλης σηματοδοτούν την έναρξη μιας εκπληκτικής εμπειρίας όπως καμία άλλη, καθώς τα άνθη κερασιάς πέφτουν σαν βροχή στη μέση μιας gaming περιπέτειας.
ΤΟΚΥΟ
Θηλυκό και διασκεδαστικό, το άρωμα Cherry in Japan ενώνει τη μοναδικά αξέχαστη εσάνς των ανθισμένων κερασιών κερασιού που αιωρούνται πάνω από το Τόκυο με τους ψηφιακούς κώδικες της σύγχρονης πόλης και τις gaming στοές της. Μια υπερβολική δόση από πολυχρωμία και γκλίτερ θυμίζουν στο κορίτσι που φορά αυτό το φρέσκο και μοντέρνο Eau de Toilette, τη φράση «ότι πάρα πολλά δεν είναι ποτέ αρκετά».
ΝΟΤΕΣ
Το ακτινοβόλο άρωμα ανοίγει με μια αφρώδης συμφωνία κερασιού, που οδηγεί σε μια λουλουδάτη καρδιά από φυσικά πέταλα γιασεμιού. Μια ζεστή βάση από τόνκα προσθέτει μια αισθησιακή πινελιά σε αυτό το αναζωογονητικό και εθιστικό νέο άρωμα. Η δέσμευση του οίκου Escada για βιωσιμότητα στην αρωματοποιία είναι επίσης εμφανής στη σύνθεση του Cherry In Japan, με το 86% των συστατικών του να είναι από φυσική προέλευση. Το άρωμα έχει δημιουργηθεί από τη διάσημη αρωματοποιό Honorine Blanc, μια παθιασμένη εραστή των αρωμάτων με αληθινό καλλιτεχνικό πνεύμα. Οι αρωματικές συνθέσεις της Honorine Blanc καταφέρνουν να «μεταφέρουν» αυτούς που τις φορούν σε νέους αισθησιακούς κόσμους, όπου τα αισθήματα και ο εθισμός στις νότες ενός αρώματος, συμβιώνουν αρμονικά.
ΜΠΟΥΚΑΛΙ
Το αναγνωρίσιμο μπουκάλι του οίκου Escada φέρει το έμβλημα ενός κερασιού και ασημί γυαλιστερό καπάκι ειδικά για αυτή τη συλλεκτική του έκδοση. Στο εσωτερικό του, το ανοιχτό ροζ χρώμα του αρώματος συμπληρώνεται από το εξωτερικό ροζ σε διάφορες αποχρώσεις, ενώ το πολύχρωμο κουτί του φιγουράρουν γυαλιστερά κόκκινα κεράσια.
Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ
Στην καμπάνια ξεχωρίζουν οι παιχνιδιάρικες εικονογραφήσεις της καλλιτέχνιδας πολυμέσων και δημιουργικής διευθύντριας Donna Adi που μας συνεπαίρνουν άμεσα στον κόσμο του Cherry in Japan. Τα μοναδικά έργα τέχνης της Donna φιγουράρουν εικονογραφημένα στοιχεία πάνω από φωτογραφικές εικόνες και το εξαιρετικό ταλέντο της έχει κερδίσει περισσότερους από 180.000 followers στο instagram. Στην καμπάνια αποτυπώνεται μια σειρά δημιουργικών εικαστικών από τη Donna σαν μια δίνη από φυσικά άνθη κερασιάς με τον ψηφιακό κόσμο του σύγχρονου Τόκιο.
Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: η Ιαπωνία σας καλεί αυτό το καλοκαίρι. Έτσι παρέα με τις φίλες σας, αφήστε πίσω την καθημερινότητα και απολαύστε μια αξέχαστη απόδραση μέσα σε μια πόλη ψηφιακών απολαύσεων και αισθησιακής μυρωδιάς, όπου κάθε στιγμή ζει δυνατά.
#EscadaCherryinJapan @EscadaFragrances