Μαρία Σάββα
Από τώρα και στο εξής κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι το TikTok έχει πλέον κυριαρχήσει το «παιχνίδι» των social media, καθώς κάθε πλατφόρμα έχει εφαρμόσει έστω και ένα από τα στοιχεία του.
Μαζί με πλατφόρμες όπως το Instagram και το Facebook τώρα μπήκε στην λίστα και το Spotify, ανακοινώνοντας πως δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να κάνουν preview της μουσικής και των podcasts της πλατφόρμας μέσω βίντεο, κάτι που σίγουρα θυμίζει πολύ το TikTok.
Ο συμπρόεδρος της Spotify Gustav Soderstom δήλωσε σχετικά με την αλλαγή ότι, «Ο κόσμος σήμερα μας ωθεί προς ένα εκατομμύριο διαφορετικές κατευθύνσεις. Επομένως, το σημαντικότερο πράγμα που μπορούμε να κάνουμε εμείς ως Spotify για τους δημιουργούς είναι να μειώσουμε την απόσταση ανάμεσα στην τέχνη τους και τους ανθρώπους που την αγαπούν… ή που θα την αγαπήσουν αν την ανακαλύψουν».
Να σημειώσουμε ότι η πλατφόρμα πρόσφατα έκανε ακόμη μια αλλαγή, η οποία παρουσιάστηκε μόνο στην Αμερική και στον Καναδά, όπου μια ΑΙ dj λειτουργία μαθαίνει τις συνήθειες ακρόασης του κάθε χρήστη, ώστε να παίζει τα αγαπημένα του τραγούδια, κάνοντας την χρήση του πιο εύκολη.
Ready, set, discover new audio easier than ever before! Take a look at our greatest app evolution yet. Introducing @Spotify's new Home feed. #SpotifyStreamOn pic.twitter.com/OHrp3C6FOT
— Spotify News (@SpotifyNews) March 8, 2023