ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: γκρί κολάν, cropped μπλουζάκι και suede blazer σε καμηλό χρώμα
 

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα mind REset

Ένας περιβαλλοντικός θεσμός που καθιερώθηκε με την πολύτιμη συμβολή της Lidl Κύπρου

Το εκπαιδευτικό περιβαλλοντικό πρόγραμμα mind REset, μετά τον 3ο χρόνο ολοκλήρωσής του, έχει πια καθιερωθεί ως ένας σπουδαίος θεσμός που στοχεύει στην καλλιέργεια της περιβαλλοντικής κουλτούρας και συνείδησης στα παιδιά, τους μελλοντικούς πολίτες της Κύπρου. Το εν λόγω πρόγραμμα, που διοργανώνεται από τον Οργανισμό Junior Achievement Κύπρου, με την πολύτιμη στήριξη της Lidl Κύπρου, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, έχει, μέχρι στιγμής, παρουσιάσει σημαντικά αποτελέσματα από τη συμμετοχή μαθητών και μαθητριών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Από τη μέρα έναρξης του προγράμματος, το 2021, η συνολική συμμετοχή είναι αξιοσημείωτη, αφού έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα περισσότερα από 9.000 παιδιά  από 140 σχολεία (94 Δημοτικά και 46 Γυμνάσια). Πρόκειται για ένα διασκεδαστικό και διαδραστικό πρόγραμμα, που προσφέρει μία σειρά 5 μαθημάτων  βασισμένα στα 5 πεδία δράσης της στρατηγικής REset Plastic του ομίλου Schwarz, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Κύπρου, και απευθύνεται σε μαθητές/τριες Ε’ και Στ’ Δημοτικού και Α’ και Β’ Γυμνασίου.

Το πρόγραμμα mind REset υλοποιείται δωρεάν σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία παγκύπρια και είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας. Αποτελείται από τρία κύρια στάδια, την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών, την συμμετοχή  των ομάδων στην Εμπορική Έκθεση, από την οποία προκύπτουν οι 10 φιναλίστ, και την Τελετή Βράβευσης στην οποία αναδεικνύονται οι δυο μεγάλοι «mind REsetters της χρονιάς». Οι ενότητες του προγράμματος έχουν ως στόχο να φέρουν τους/τις μαθητές/τριες σε επαφή με τον τομέα της περιβαλλοντικής επιχειρηματικότητας και να τους/τις βοηθήσουν να αναπτύξουν δεξιότητες που θα συμβάλουν στην προστασία και τη διατήρηση του περιβάλλοντος. Παράλληλα, οι επιχειρηματικές τους ιδέες, που αξιολογούνται για την ποιότητα της παρουσίασης, τον σχεδιασμό των εκθεμάτων και των περιπτέρων και την σκηνική παρουσία, είναι εμπνευσμένες από τη στρατηγική REset Plastic, ευθυγραμμιζόμενες με το παγκόσμιο όραμα της μείωσης της χρήσης πλαστικών και της προώθησης κλειστών κύκλων υλικών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024, στο εν λόγω πρόγραμμα συμμετείχαν 3063 μαθητές και μαθήτριες από 68 σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης παγκύπρια, με τη στήριξη 154 εκπαιδευτικών. Νικητές του Τελικού Διαγωνισμού ήταν η ομάδα EGGSclusive από το Γυμνάσιο Έγκωμης-Κυριάκος Νεοκλέους η οποία δημιούργησε πρωτοποριακά προϊόντα τα οποία αξιοποιούν τις ιδιότητες από το κέλυφος των αυγών για λεύκανση, καθαρισμό και απολέπιση και η ομάδα εταιρεία PLANt Be από το Δημοτικό Σχολείο Σταυρού (KB’), η οποία δημιούργησε χρηστικά αντικείμενα μιας ή πολλαπλής χρήσης από πευκοβελόνες και αλευρόκολλα. Οι ομάδες αυτές ξεχώρισαν ανάμεσα σε 10 σπουδαίους φιναλίστ με τις καινοτόμες και περιβαλλοντικές προτάσεις τους με κύριο στόχο τη μείωση του πλαστικού. Μπορείτε να δείτε το βίντεο από τη φετινή διοργάνωση εδώ.

Η Lidl Κύπρου αντανακλώντας το όραμα "Λιγότερο πλαστικό - Κλειστοί Κύκλοι πρώτων υλών", συνεχίζει να υπερασπίζεται δυναμικά και ενεργά την περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Μέσω πρωτοβουλιών όπως το mind REset, η Lidl Κύπρου επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να καλλιεργήσει το αίσθημα ευθύνης στη νέα γενιά, καθοδηγώντας την προς πιο οικολογικές επιλογές για ένα καλύτερο αύριο.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα mind REset και τις επερχόμενες πρωτοβουλίες της Lidl Cyprus, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα εδώ.

Επισκεφθείτε τη Lidl Κύπρου και στα:

team.lidl.com.cy

corporate.lidl.com.cy

lidlfoodacademy.com.cy

facebook.com/lidlcy

instagram.com/lidl_cyprus

youtube.com/lidlcyprus

twitter.com/Lidl_Cyprus

linkedin.com/company/lidl-cyprus

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

PROMO: Τελευταία Ενημέρωση

Art Deal by Kapatays

Art Deal by Kapatays

Η Golden Gallery by Kapatays παρουσιάζει για 15η συνεχόμενη χρονιά το εικαστικό γεγονός Art ...
newsroom must
 |  PROMO
X