newsroom must
Η Epic εισήγαγε στην Κυπριακή αγορά έναν μοναδικό συνδυασμό δύο ισχυρών στοιχείων: το υπερσύγχρονο δίκτυο με την πραγματική οικονομία. Στοιχεία τα οποία επιβεβαιώνονται από τις πολλαπλές βραβεύσεις του δικτύου της από διεθνείς οργανισμούς μετρήσεων όπως Ookla και umlaut, αλλά και από τις καινοτόμες υπηρεσίες και προτάσεις που προσφέρει στην αγορά.
Η εξαιρετική αυτή εμπειρία που απολαμβάνουν οι καταναλωτές δεν θα μπορούσε να μην αντικατοπτρίζεται και στην εξυπηρέτηση των πελατών της. H εταιρεία απέδειξε το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρει στους πελάτες της με τη συγκομιδή 6 βραβείων στα Customer Excellence Awards 2023.
Συγκεκριμένα, η Epic απέσπασε τα εξής βραβεία:
- GOLD Best Contact Centre
- GOLD Best Customer Service Initiative B2C
- GOLD Best Use of Customer Feedback & Insights
- GOLD Best Customer Service Learning & Development
- GOLD Best Customer Experience Measurement
- BRONZE Best Customer Experience Strategy
Η κ. Μάρλεν Μιχαήλ, Director of Communications and Customer Experience δήλωσε σχετικά: «Εστιάζουμε αποφασιστικά στους πελάτες μας και τους θέτουμε στο επίκεντρο της καθημερινότητάς μας. Οι πολλαπλές διακρίσεις που έχουμε λάβει, αποτελούν το επιστέγασμα των προσπαθειών μας τα τελευταία χρόνια, όπου μέσα από έναν συνολικό επανασχεδιασμό, επαναπροσδιορίσαμε την εξυπηρέτηση των πελατών μας δίνοντας έμφαση στην αμεσότητα, την ευελιξία και την ταχύτητα. Στόχος μας η απόλυτη ικανοποίηση των συνδρομητών μας και η καθημερινή υπέρβαση των αναγκών τους».
Η Epic ανέβασε τον πήχη στην εξυπηρέτηση πελατών μέσω διαρκούς ανάπτυξης, βελτίωσης και δράσεων όπως:
- Ολικός επανασχεδιασμός του τηλεφωνικού κέντρου, εγκαθιστώντας το στην καρδιά των δραστηριοτήτων της, στα κεντρικά γραφεία στη Λευκωσία, ώστε οι συνδρομητές να εξυπηρετούνται άμεσα και αποτελεσματικά.
- Υλοποίηση καινοτόμων υπηρεσιών που πραγματοποιούνται για πρώτη φορά στην Κύπρο, όπως το “My Epic Team”, όπου ο συνδρομητής λαμβάνει υποστήριξη μέσω της δικής του εξειδικευμένης και αφοσιωμένης ομάδας.
- Εγκατάσταση νέων, ενοποιημένων εργαλείων για την παρακολούθηση και ανάλυση των αιτημάτων των συνδρομητών από την αρχή μέχρι το τέλος, για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και την αναγνώριση σημείων βελτίωσης.
- Ενεργοποίηση και παρακολούθηση δείκτη ικανοποίησης των πελατών (Customer Satisfaction Index), όπου οι συνδρομητές καλούνται μέσα από κάθε επαφή τους να βαθμολογούν την εμπειρία τους. Οι παρατηρήσεις, ανάγκες και προσδοκίες τους αναλύονται και ενσωματώνονται στις στρατηγικές δράσεις της εταιρείας.
- Συνεχείς επενδύσεις στην εκπαίδευση και ανάπτυξη των ικανοτήτων των εκπροσώπων της για παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης και βελτιωμένους δείκτες απόδοσης, καθώς και υψηλή ικανοποίηση των συνδρομητών.
Η Epic παραμένει πιστή στην υπόσχεσή της να βελτιώνει συνεχώς τη ζωή και την εμπειρία των συνδρομητών της. Με πρωτοποριακές λύσεις, συνεχή εξέλιξη και αφοσίωση στην αριστεία, η Epic θέτει νέα πρότυπα στην εξυπηρέτηση πελατών με κάθε βραβείο να αποτελεί έναν ακόμα σταθμό στην πορεία μας να κάνουμε την επικοινωνία πιο προσιτή, πιο ανθρώπινη και πιο αξιόπιστη.