Μαρία Καραμάνου
Ο οίκος μόδας Gucci America Inc. έχει επισημάνει αποφασιστική στάση απέναντι στην παραποίηση, καταθέτοντας τρεις αγωγές εναντίον σημαντικών εταιριών λιανικής στην Αμερική. Οι αγωγές αυτές επισημαίνουν τις υποψίες της Gucci ότι οι εν λόγω εταιρίες διαθέτουν προϊόντα που ενδέχεται να είναι χαμηλής ποιότητας ή ακόμα και παραποιημένα.
Αναλύοντας τις αγωγές, η Gucci προσέφυγε νομικά κατά της Lord & Taylor, που κύρηξε πτώχευση το 2020, αλλά συνεχίζει τις πωλήσεις μέσω του διαδικτυακού καταστήματός της. Η Gucci ζητάει την απόσυρση αμφιβόλων προϊόντων από την αγορά.
Επίσης, η Gucci καταγγέλλει την Sam’s Club για παραβίαση του εμπορικού της σήματος. Στο πλαίσιο αυτό, επιχειρεί να απομακρύνει από την αγορά προϊόντα που παρουσιάζονται ως Gucci, αλλά δεν είναι γνήσια.
Στην τρίτη αγωγή, η Gucci αντιμετωπίζει τη Century 21, επισημαίνοντας την ποικιλομορφία της σειράς προϊόντων της και επιδιώκοντας προστασία από παραποίηση. Σε αυτήν την περίπτωση, η Gucci επισημαίνει την ανάγκη να διαφυλαχθεί η ακεραιότητα του εμπορικού της σήματος.
Οι αγωγές αυτές αντικατοπτρίζουν τη σκληρή στάση της Gucci έναντι της παραποίησης και την αποφασιστικότητά της να διατηρήσει την αξιοπιστία και την ποιότητα των προϊόντων της στην αγορά.
Η Gucci κατάφερε να επικρατήσει στη δικαστική διαμάχη, χρησιμοποιώντας ως στρατηγική τις αγορές παραποιημένων προϊόντων από τους ιστότοπους των κατηγορούμενων. Αυτές οι αγορές επιβεβαίωσαν την ύπαρξη παραποίησης και ενίσχυσαν την υπόθεση της Gucci.
Με αυτήν την επιτυχία, η Gucci δηλώνει δεσμευμένη στη μάχη κατά της παραποίησης, επισημαίνοντας ότι η προστασία του καταναλωτή αποτελεί τον πυρήνα της προσπάθειάς της. Αυτή η επιτυχία αποτελεί ένα ακόμα ισχυρό επιχείρημα υπέρ της αξιοπιστίας και της υπεροχής της Gucci στον κόσμο των πολυτελών ειδών.
To ερώτημα όμως παραμένει για το αν θα υπάρξουν και άλλες αγωγές στο μέλλον. Παρόλα αυτά, η Gucci, με τη σθεναρή της στάση, φαίνεται να αποτρέπει άλλες εταιρίες από το να διακινδυνεύσουν την απομίμηση ή την παραποίηση των προϊόντων της.