Ριάνα Στυλιανού
Στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνο, είδαμε δεκάδες επωνυμίες να παρουσιάζουν τις συλλογές τους σε φυσική πασαρέλα μετά από δύο χρόνια απουσίας λόγω κορωνοϊού. Κάποιες από αυτές ίσως να ήταν ελάχιστα πιο αδιάφορες από κάποιες άλλες, ενώ άλλα show να μάς αφήσαν κυριολεκτικά με το στόμα ανοιχτό.
Η μακράν αγαπημένη μας από αυτή την εβδομάδα μόδας που μόλις ολοκληρώθηκε, ήταν η συλλογή της Gucci, στην οποία είδαμε κάτι που σίγουρα δεν περιμέναμε. Ο λόγος για τη συνεργασία του ιταλικού οίκου με την Adidas, η οποία είδηση έγινε γνωστή μέσα από ένα κομψό ανδρόγυνο σακάκι με “πειραγμένο” το θρυλικό λογότυπο του sportwear brand.
Η Adidas δάνεισε στον Alessandro Michele της τρείς ρίγες της και το παγκόσμια αναγνωρισμένο της λογότυπο. Ο Alessandro από την άλλη, έκανε merge αυτά τα στοιχεία με κοστούμια, μπερέδες, κορσέδες και φορέματα. Επίσης, είδαμε για πρώτη φορά την νέα Adidas Gucci Diana bag.
Με αυτή τη συνεργασία, ο Alessandro Michele έχει τοποθετήσει τον οίκο Gucci στο χάρτη του urbanwear. Η εν λόγω συλλογή έχει έναν έντονο αέρα από 70s και 80s, με το sporty vibe να “παντρεύεται” με κάτι πιο σοφιστικέ και elegant.
Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη συλλογή ήταν από τα πιο star studded shows της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνο. Το παρών τους έδωσαν οι Rihanna, A$AP Rocky, Jared Leto, Serena Williams, και Chiara Ferragni.