Ριάνα Στυλιανού
Σήμερα παρατηρήσαμε κάτι αρκετά περίεργο στο Instagram feed του θρυλικού οίκου Balenciaga. Όχι ακόμα ένα περίεργο και quirky post, αλλά κάτι ακόμα πιο odd. Το brand διέγραψε τα πάντα από τον λογαριασμό του αλλά και αυτούς που ακολουθούσε.
Αυτή η κίνηση μας θύμισε την στρατηγική marketing που ακολούθησε ο οίκος Bottega Veneta και ο Jean Paul Gaultier, ωστόσο ο λόγος που όλες οι φωτογραφίες έχουν διαγραφεί από τον επίσημο λογαριασμό του οίκου δεν έχει ακόμα εξακριβωθεί, αφήνοντάς μας με πολλά ερωτηματικά.
Ίσως το team να σκέφτεται πως είναι ώρα για αλλαγές, για μια καινούργια αρχή, για έναν νέο τρόπο προώθησης των συλλογών του... ή μήπως πρόκειται για το τέλος του Balenciaga;
Όπως και να έχει, εάν ακολουθούσατε και εσείς τον λογαριασμό της επωνυμίας, θα είχατε παρατηρήσει και εσείς οι ίδιοι πόσο πολύ διάφερε από όλα τα άλλα account των οίκων στο Ιnstagram. Oι φωτογραφίες δεν είχαν καμία συνοχή μεταξύ τους, κάποιες φορές ήταν θολές ενώ τα ρούχα που απεικόνιζαν σε κάποιες άλλες φωτογραφίες δεν ήταν Balenciaga.
Και πάλι, το εν λόγω account κίνησε το ενδιαφέρον χιλιάδων ανθρώπων, καθώς η φωτογραφίες εισπράτταν πάνω από 600 χιλιάδες σχόλια και likes, και αν συγκρίνουμε με κάποιον άλλο λογαριασμό ιδίου επιπέδου, όπως για παράδειγμα αυτό του Louis Vuitton που δεν ξεπερνάει τα 200 σχόλια, ο Balenciaga στα social media είχε μια δυνατή θέση όσον αφορά τη δραστηριότητα των ακολούθων του.
Δεν υπάρχει αμφιβολία, πως το άσχημο πουλάει, αλλά και το διαφορετικό και σίγουρα το μοναδικό. Το feed του Balenciaga ή θα το αγαπούσες ή θα το μισούσες, δεν υπήρξε μέση, γιατί πολύ απλά αυτό το account δεν ήταν καθόλου avεrage και σίγουρα όχι για όλα τα γούστα.
Χωρίς αμφιβολία, αναμένουμε πως και πως τί μάς επιφυλάσσει ο οίκος και ποια είναι ή νέα κίνηση marketing του.