Μαρία Καραμάνου
Μια νέα σεζόν φέρνει μια εντυπωσιακή συνεργασία στον χώρο της μόδας.
Αυτήν τη φορά, ο Marc Jacobs αποκάλυψε τη νέα του μούσα, και αυτή δεν είναι άλλη από την Kim Kardashian. Ο γνωστός σχεδιαστής δημοσίευσε μια φωτογραφία της στο επίσημο προφίλ του brand στο Instagram, έχοντας προηγουμένως απαλλαγεί από όλες τις προηγούμενες δημοσιεύσεις. Αν και η φωτογραφία έδειχνε μόνο το ήμισυ του προσώπου της, η αναγνωρισιμότητα της Kim Kardashian ήταν τόσο έντονη που οι θαυμαστές αμέσως αναγνώρισαν ότι εκείνη ήταν το πρόσωπο της καμπάνιας του για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023.
Οι απροσδόκητες συνεργασίες γίνονται όλο και συχνότερες στον χώρο της μόδας, ειδικά τις τελευταίες σεζόν. Φαίνεται ότι αυτές έχουν τη δυνατότητα να ανανεώσουν σημαντικά την αισθητική των brands και να αναζωογονήσουν τις πωλήσεις τους. Η επίδραση του "Kim factor" φαίνεται να είναι ιδιαίτερα ισχυρή, καθώς το πρόσφατο παρελθόν μας έδειξε την Kim Kardashian σε καμπάνια για τον οίκο Balenciaga, ενώ στη συνέχεια συνεργάστηκε με τους Dolce & Gabbana σε μια συλλογή που άντλησε έμπνευση από το Y2K αρχείο τους.
Τώρα, την βλέπουμε να ποζάρει με τα εμβληματικά kiki boots του Marc Jacobs, φορώντας φυσικά τα πιο εντυπωσιακά κομμάτια από τη συλλογή του για το Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023.
Παρόλο που η αντίδραση του κοινού δεν προήλθε όπως αναμενόταν. Πολλοί από τους φανς του συγκεκριμένου brand εξέφρασαν έντονη απογοήτευση μέσα από τα σχόλια που αφορούσαν την επιλογή της Kim ως το πρόσωπο της καμπάνιας. Ο λόγος για αυτήν την αντίδραση είναι ότι η Kim είναι ευρέως γνωστή για το επιτηδευμένο της προφίλ, το οποίο σύμφωνα με τους οπαδούς δεν συμβαδίζει με το αυθεντικό και ανατρεπτικό ύφος που χαρακτηρίζει τον Marc Jacobs. Τώρα απομένει να δούμε πώς θα επηρεάσει το "Kim factor" τόσο τη δημοτικότητα του brand, όσο και τις πωλήσεις του.