Ριάνα Στυλιανού
Στη νέα συλλογής της Avavav για το φθινόπωρο του 2024, που πραγματοποιήθηκε στις 25 Φεβρουαρίου στα πλαίσια της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνο, είδαμε σκουπίδια να πετάγονται πάνω στα μοντέλα που περπατούσαν με τις νέες δημιουργίες του οίκου, όπως συσκευασίες τροφίμων, ποτά, τρόφιμα και άλλα πολλά απορρίμματα.
Με αυτό το performance, η Creative Director Beate Karlsson του brand που ιδρύθηκε το 2020, θέλησε να δώσει ένα ηχηρό μήνυμα.
"Τα αρνητικά σχόλια και τα διαδικτυακά τρολ έχουν γίνει μέρος της σύγχρονης κουλτούρας", έγραψε σε ανάρτηση στο Instagram το brand.
"Το show αποτελεί ένα πείραμα όπου αυτή η λεκτική βαρβαρότητα μεταφράζεται σε ένα φυσικό χώρο και ελπίζουμε να δείξει ότι δεν αποτελεί απαραίτητα αντανάκλαση της πραγματικότητας", πρόσθεσε.
Στα πλαϊνά του catwalk υπήρχαν τυπωμένα πάνω σε 2 κολόνες, ορισμένα αρνητικά σχόλια που είχε δεχτεί το brand σε διάφορες αναρτήσεις του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δίνοντας ακόμα περισσότερη έμφαση στο concept τους.
Εξάλλου η Avavav είναι ένα ανεξάρτητο brand που επιδιώκει τη δημιουργική ελευθερία, τη ψυχαγωγία, το χιούμορ και την εξέλιξη του σχεδιασμού μέσα από εναλλακτικά designs.