Ριάνα Στυλιανού
Μια φωτογραφία της σχεδιάστριας και συγγραφέα του Pauline de Rothschild στην κρεβατοκάμαρά της, με τα ζωγραφισμένα στο χέρι πάνελ από ανθισμένα φυτά και δέντρα, ήταν το σημείο αναφοράς και εκκίνησης της Μαίρης Κατράντζου για το pre-fall. «Αυτή τη σεζόν», είπε, «εξέταζα πραγματικά αυτή τη σύνδεση μεταξύ εσωτερικών και εξωτερικών χώρων»—εξ ου και το «ωδείο trompe l'oeil» του Ρότσιλντ και άλλα φορέματα που απεικονίζουν γείσα οροφής από ένα ιταλικό παλάτι και επίσημους κήπους του είδους που φαίνονται στις Βερσαλλίες.
Τα μοτίβα Trompe l'oeil είναι μια μακροχρόνια υπογραφή της Κατράντζου και κάποιοι από τους ακόλουθούς της μπορεί να βιώσουν déjà vu ξεφυλλίζοντας αυτό το look. Αυτό είναι εντελώς σκόπιμα. «Πάντα επαναφέρουμε μια κάτι από το αρχείο μας. Όταν είστε στο παιχνίδι για 15 χρόνια. είναι σχεδόν vintage», είπε γελώντας.
Η Κατράντζου, που πρόσφατα ονομάστηκε δημιουργική διευθύντρια δερμάτινων ειδών και αξεσουάρ στη Bvlgari, σχεδίασε επίσης τις εσθήτες που φορούσαν οι καλλιτέχνες στην τελετή παράδοσης της Ολυμπιακής φλόγας στον Ναό της Ήρας στην Ελλάδα νωρίτερα φέτος. Τα φορέματα καμάρωναν τις δικές τους λεπτομέρειες trompe l'oeil με τη μορφή ασπρόμαυρων δωρικών στηλών, σαν λείψανα από την αρχαία Ολυμπία. «Η ιδέα ήταν να αντλήσουμε έμπνευση από το ίδιο το περιβάλλον και να παίξουμε με την ιδέα ότι, στην Aκρόπολη, οι πραγματικές στήλες είναι γυναίκες. Είναι σύμβολα της δύναμης των γυναικών». Ανέφερε ότι έλαβε ορισμένα αιτήματα πελατών για ειδικές παραγγελίες, αλλά έπρεπε να τα αρνηθεί. Έπρεπε να εξηγήσουμε ότι ήταν ένα δώρο για την Ολυμπιακή Επιτροπή αλλά και για την Ελλάδα.
Εδώ, τα μοτίβα είναι πιο συγκρατημένα και πιο παραδοσιακά θηλυκά. Οι σιλουέτες τείνουν επίσης να είναι απλές. Αυτό φαίνεται σε ένα ρευστό καφτάν και ένα εφαρμοστό φόρεμα μεσαίου μήκους που διαθέτει επίσης κέντημα. Αυτή είναι η σοφία που αντλήθηκε από την εμπειρία. Ένα τολμηρό print κάνει τα ακραία σχήματα περιττά.