Ριάνα Στυλιανού
Η Moncler δημιουργήθηκε το 1952 στο Monestier-de-Clermont, ένα μικρό ορεινό χωριό κοντά στη Γκρενόμπλ, με έμφαση στα αθλητικά ρούχα για το βουνό.
Ξεκινώντας το 2003, όταν ο Remo Ruffini επένδυσε στον Όμιλο, ξεκίνησε μια διαδικασία επανατοποθέτησης της επωνυμίας μέσω της οποίας τα προϊόντα Moncler αποκτούν ένα ολοένα πιο ξεχωριστό και αποκλειστικό στυλ, εξελίσσοντας από μια σειρά προϊόντων που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για αθλητικούς σκοπούς σε lifestyle ρούχα.
Aυτά τα ρούχα σε διαφορετικό ύφος, άρχισαν να αντιπροσωπεύουν ανθρώπους κάθε φύλου, ηλικίας, κουλτούρας και ταυτότητας.
Υπό την ηγεσία του Remo Ruffini, η Moncler επιδιώκει μια φιλοσοφία που στοχεύει στη δημιουργία υψηλής ποιότητας, ευέλικτων και συνεχώς εξελισσόμενων προϊόντων, παραμένοντας πάντα πιστή στο DNA της με γνώμονα το σύνθημα «γεννημένος στα βουνά, ζώντας στην πόλη».
Το 2028 ωστόσο, η επωνυμία θέλοντας να εξελιχθεί ακόμα περισσότερο και να ανοίξει τους ορίζοντές της, ξεκίνησε ένα νέο project, το Moncler Genius – One House, Different Voices.
Πρόκειται για έναν κόμβο για δημιουργικά μυαλά, ικανά να ερμηνεύσουν ξανά το εμπορικό σήμα Moncler, πάντα με γνώμονα την ιστορία και το DNA του, υιοθετώντας έναν νέο τρόπο δημιουργώντας μοναδικές δημιουργίες.
Φέτος τη σκυτάλη για την εν λόγω συνεργασία πήραν τα πιο κάτω ονόματα: Alicia Keys, Pharrell Williams, Palm Angels, Frgmt, Mercedes-Benz, Adidas Originals, Salehe Bembury, και Roc Nation by Jay-Z.