ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: γκρί κολάν, cropped μπλουζάκι και suede blazer σε καμηλό χρώμα
 

Πώς οι κοιλιακοί γίνονται το νέο σύμβολο στάτους για τους CEOs

Ξεχάστε τα γιοτ και τα ρολόγια...

Είναι αλήθεια ότι τα μεγάλα σκάφη, τα ακριβά ρολόγια και πολλά άλλα πολυτελή αγαθά ήταν το σήμα κατατεθέν του στάτους ενός CEO μεγάλης επιχείρησης. Όλα αυτά πλέον φαίνεται πως ανήκουν στο παρελθόν, καθώς με μια σύντομη ματιά στα Instagram προφίλ διαφόρων επιχειρηματιών μπορείτε να διακρίνετε πως το νέο τους «σύμβολο» είναι... οι κοιλιακοί. Στη συνέχεια μπορείτε να δείτε μερικά post που το αποδεικνύουν.

Ο Jeff Bezos με μια στενή φανέλα που σχηματίζει τους κοιλιακούς του πάνω σε άλογο

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lauren Sanchez (@laurenwsanchez)

Ο Strauss Zelnick, στέλεχος του gaming φωτογραφίζεται με κολλητό μοβ μπλουζάκι

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Strauss Zelnick (@strausszelnick)

Ο Pavel Durov, CEO και εφευρέτης του Telegram απολαμβάνει το μπάνιο του και ποζάρει στον φωτογραφικό φακό.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Pavel Durov (@durov)

Αξίζει να προσθέσουμε ότι η Wall Street Journal, αναφέρει συγκεκριμένα πως «Όποιος και εάν είναι ο λόγος, οι κοιλιακοί έχουν γίνει σύμβολο του στάτους στον κόσμο των επιχειρήσεων για το 2022».

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
CEOs  |  στάτους  |  Jeff Bezos  |  Pavel Durov  |  Strauss Zelnick  |  celebs  |  lifestyle  |  gossip  |  showbiz

CELEBS: Τελευταία Ενημέρωση

X