newsroom must
Με τη νέα της δυναμική συνέντευξη στο περιοδικό ‘Harper’s Bazaar’ ανακοίνωσε τη νέα της συνεργασία η queen B, καθώς αποφάσισε μαζί με τον σύζυγό της να γίνουν μέρος του brand “Tiffany & Co.”.
Να θυμίσουμε πως ο οίκος κοσμημάτων έχει εξαγοραστεί μόλις πρόσφατα από τον όμιλο LVMH και με νέα στελέχη να αναλαμβάνουν το τιμόνι, και τις στρατηγικές marketing να επιλέγουν να δώσουν μεγαλύτερη έμφαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τους σημαντικούς συνεργάτες του brand.
Beyoncé & JAY-Z have been named the new faces of @TiffanyAndCo, as revealed in The Icon Issue of @harpersbazaarus.
— BEYONCÉ LEGION (@Bey_Legion) August 10, 2021
Stay tuned!
In the meantime read the full interview here: https://t.co/bQYqwuHurZ pic.twitter.com/bVTHqAZIiz
Η Beyoncé για χάρη του εξωφύλλου του περιοδικού φωτογραφήθηκε εκτός από τις δικές της δημιουργίες, από την σειρά της ‘Ivy Park’, και με τα κοσμήματα του οίκου. Αποκαλύπτοντας πως μαζί με τον σύζυγό της, πρόκειται να είναι τα πρόσωπα της επόμενης διαφημιστικής καμπάνιας του εμβληματικού Αμερικάνικου οίκου κοσμημάτων.
Icon. Legend. @Beyonce wears an internally flawless Tiffany diamond of over 21 carats on the cover of the @harpersbazaarus ICONS issue: https://t.co/1axNMYrZki #TiffanyAndCo #BAZAARICONS pic.twitter.com/17OKSqLKJ7
— Tiffany & Co. (@TiffanyAndCo) August 10, 2021
Ενώ ταυτόχρονα, σύμφωνα και με το «Forbes», αναμένεται πως μετά την εξαγορά του από την LVMH, το brand είναι έτοιμο να διπλασιάσει τις πωλήσεις του τα επόμενα πέντε χρόνια, με την εκτίμηση να είναι πως ο οίκος δεν είχε αξιοποιήσει πλήρως τις παγκόσμιες δυνατότητές του.