Μαρία Σάββα
Η Rihanna ως γνωστό πρόκειται να ανέβει στη σκηνή του Super Bowl half time show μπροστά σε περίπου 190 εκατομμύρια θεατές την Κυριακή 12 Φεβρουαρίου. «Ένιωθα ότι ήταν τώρα ή ποτέ για μένα», είπε η Rihanna σε συνέντευξή της πριν από λίγους μήνες. «Το Super Bowl είναι μια από τις μεγαλύτερες σκηνές στον κόσμο, είναι το όνειρο κάθε τραγουδιστή να βρίσκεται σε μια τέτοια σκηνή».
Η παράσταση σηματοδοτεί την επιστροφή της Rihanna στη μουσική μετά από σχεδόν έξι χρόνια αποχής. Τον Οκτώβριο, κυκλοφόρησε το πρώτο της σινγκλ από το 2017 — «Lift Me Up» από το Black Panther: Wakanda Forever, το οποίο της χάρισε μια υποψηφιότητα για Όσκαρ Καλύτερου Πρωτότυπου Τραγουδιού.
View this post on Instagram
Να αναφέρουμε ότι η 34χρονη τραγουδίστρια δεν έχει χαλαρώσει κατά τη διάρκεια της παύσης της από τη μουσική, καθώς εκτός από το ότι γέννησε το πρώτο της παιδί τον Μάιο, έχει χτίσει το Fenty Beauty – που ξεκίνησε πριν από έξι χρόνια και έχει πλέον γίνει μια από τις πιο περιεκτικές και επιτυχημένες μάρκες καλλυντικών, αξίας περίπου 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια. Το 2018, λάνσαρε επίσης τη μάρκα εσωρούχων Savage X Fenty. Μαζί οι επιχειρήσεις αποτελούν τη συντριπτική πλειοψηφία της περιουσίας της Rihanna που υπολογίζεται στα 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια.
Επομένως, πιθανό να είναι καλό που δεν έχει «ανάγκη» από χρήματα, επειδή η Rihanna δεν θα πληρωθεί για την απόδοσή της στο Super Bowl, όπως συνηθίζεται.
Ενώ καλλιτέχνες όπως, Beyoncé, Bruno Mars, Justin Timberlake και Lady Gaga δεν πληρώθηκαν για την εμφάνισή τους, είναι κάτι που προσφέρει τεράστια οφέλη στην καριέρα τους από την έκθεσή τους σε ένα τεράστιο κοινό.
Όταν η Lady Gaga εμφανίστηκε στη σκηνή το 2017, οι πωλήσεις του άλμπουμ και των τραγουδιών της, για παράδειγμα, αυξήθηκαν κατά 1000%, σύμφωνα με το Billboard προσθέτοντας ότι η Jennifer Lopez απέκτησε 2,3 εκατομμύρια ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αφού αυτή και η Shakira ήταν πρωτοσέλιδα το 2020.