Μαρία Σάββα
Με την παρουσίαση της συλλογής άνοιξη/καλοκαίρι 2023 του Hugo Boss, το brand κυκλοφόρησε μια καμπάνια μέσα από την οποία μεγάλες προσωπικό τες καλούνται να φορέσουν ένα φούτερ της κολεξιόν, κρατώντας μια φωτογραφία από την παιδική τους ηλικία, κρύβοντας το ένα τους μάτι.
Διάφορες γνωστές προσωπικότητες, όπως μοντέλα, influencers, makeup artists και αρκετοί άλλοι μοιράζοντα τις δικές τους εμπνευσμένες αφηγήσεις στο Instagram,. Κάποιοι από τους celebrities που έλαβαν μέρος είναι: Gigi Hadid, Nikkie Tutorials, Demi Lovato, DJ Khaled, Bella Thorne, Anne-Marie, BamBam, Stella Maxwell, Stefflon Don, Macaulay Culkin και Christina Ricci και πολλοί άλλοι.
Με τις αναρτήσεις να είναι πάνω απο 5 εκατομμύρια μέχρι στιγμής, οι καταναλωτές θα κληθούν επίσης να εμπλακούν με ένα αποκλειστικό φίλτρο στο Instagram μέσω του οποίου θα μπορούν να μοιραστούν τις δικές τους προσωπικές ιστορίες για τον «έλεγχο της μοίρας τους» για να γίνουν το δικό τους αφεντικό.
Αυτή η καμπάνια συμβαδίζει με μια πρόσφατη ανανέωση της επωνυμίας και προσπαθεί να πετύχει τον στόχο του Ομίλου HUGO BOSS να αυξήσει την παγκόσμια αναγνωρισιμότητα των εμπορικών του σημάτων.
Δείτε πιο κάτω κάποιες απο τις αναρτήσεις που αντοπίσαμε:
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram