Μαρία Καραμάνου
Το Marks and Spencer διανύει αυτή τη στιγμή μια αναγέννηση του στυλ και δεν υπάρχει αμφιβολία, είναι πολύ εντυπωσιακό. Συνεχίζοντας το ταξίδι της προς τη μόδα, ώστε να γίνει η πιο δημοφιλής ετικέτα τόσο για νέους όσο και για παλιούς πελάτες, η M&S ανακοίνωσε ότι η Sienna Miller θα είναι η πρέσβειρα τους για τη συλλογή για το Φθινόπωρο «23», «Anything But Ordinary».
Μιλώντας για τη συνεργασία, η ηθοποιός και μοντέλο Sienna δήλωσε, «Πάντα είχα μια γνήσια αγάπη για το Marks & Spencer. Είναι μια μάρκα που αποτελεί μέρος του ιστού της βρετανικής ζωής και έχει ειδικούς συνειρμούς για τόσους πολλούς ανθρώπους. Είμαι ενθουσιασμένη που γίνομαι μέλος αυτής της εμβληματικής εταιρείας, πρωτοστατώντας στην φθινοπωρινή καμπάνια τους και συμμετέχοντας στο ταξίδι τους στη διαμόρφωση του μέλλοντος της μόδας».
Είναι το απόλυτο cool κορίτσι της OG και αυτή η συλλογή, για την οποία η M&S λέει ότι «επαναπροσδιορίζει τις αντιλήψεις του στυλ», ενσαρκώνει την τάση της να φοράει ψηλά, καθημερινά ρούχα και εξαιρετικά κομψά ρούχα. Η μάρκα ελπίζει να προσελκύσει νέους πελάτες μαζί με τους βασικούς πελάτες της. Η ευέλικτη νέα συλλογή που περιλαμβάνει nlazer tweed, τζιν με φαρδιά γραμμή και τη συνέχεια της δερμάτινης χιαστί τσάντας που έχει ήδη εγκριθεί από τα It-girls στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η Ραμόνα Φίλιπ, γνωστή σχεδιάστρια μόδας, παρευρέθηκε στην παρουσίαση της νέας συλλογής στο Λονδίνο και μοιράστηκε μαζί με τους ακόλουθους της πολλές στιγμές. Ανάμεσα στα στιγμιότυπα είδαμε διάφορα κομμάτια από τη νέα φθινοπωρινή συλλογή του M&S αλλά και τη Ραμόνα να ποζάρει χαμογελαστή δίπλα στη Sienna Miller ενώ μιλούσαν και γελούσαν με πολύ διάθεση και θετική ενέργεια.
Η M&S εξήγησε επίσης ότι θα συνεχίσουν να συνεργάζονται με την Rosie Huntington-Whiteley, η οποία έχει μια μακροχρόνια συνεργασία με εσώρουχα μαζί τους, και την Holly Willoughby, η οποία έχει κυκλοφορήσει στο παρελθόν συλλογές ρούχων.
Η Anna Braithwaite, Clothing & Home Marketing Director της M&S, είπε ότι η καμπάνια έχει στόχο να «αναγνωρίσει τους πολλούς ρόλους που παίζουν οι γυναίκες και να γιορτάσει τη δύναμη της μόδας να μεταμορφώνει το πώς νιώθουμε και πώς συμπεριφερόμαστε. Είναι αναζωογονητικό, παιχνιδιάρικο και πραγματικά ξεκινά μια πολύ συναρπαστική σεζόν για τα M&S».
Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη για αγορές online και στα καταστήματα από την Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου.