ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΦΟΡΑΜΕ: lace καλσόν, μίνι μαυρο φόρεμα και ankle boots
 

Deep data report από το Bluebird Adserver

Καινοτόμα υπηρεσία ψηφιακής διαφήμισης χωρίς χρήση 'Cookies'

newsroom must

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 17 Ιανουαρίου στα κεντρικά γραφεία του Ομίλου SppMedia η παρουσίαση, σε διαφημιστές και διαφημιζόμενους, των νέων υπηρεσιών reporting του Bluebird Adserver.

Το νέο data sheet reporting του Bluebird Adserver ξεπερνά οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στην αγορά σε ανάλυση και εγκυρότητα καταγράφοντας μέρες, ημερομηνίες, ώρες, εμφανίσεις της διαφήμισης. Ξεχωρίζει την απόδοση της κάθε μορφής διαφήμισης στην ίδια διαφημιστική εκστρατεία σε impressions, unique viewers, clicks, unique clicks, CTR, unique CTR. Πέραν του Viewability Rate προσφέρει την καταγραφή του operating system των αναγνωστών, τη συσκευή του (κινητό, τάμπλετ, desktop) αλλά και του browser.


Ο κ. Σταύρος Επιφανίου, Chief Commercial Officer του Ομίλου SppMedia.

Η αναλυτική έκθεση απόδοσης της ψηφιακής διαφήμισης μέσω του Bluebird Adserver πραγματοποιείται χωρίς «cookies» και είναι απόλυτα συμβατή με τους κανονισμούς GDPR της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Γραφείου Επιτρόπου Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

Η νέα υπηρεσία deep data analytics του Bluebird Adserver συμβάλλει αναμφίβολα στην εδραίωση της αρχής της διαφάνειας και της εμπιστοσύνης των διαφημιζόμενων στην Κύπρο και αποδεικνύει πως η ψηφιακή διαφήμιση στον τόπο μας έχει τα εργαλεία να αναδειχθεί ως Νο1 τρόπος διαφήμισης, όπως συμβαίνει σε όλες τις προηγμένες αγορές στον κόσμο.

Ο Bluebird Adserver μετρά ήδη τέσσερα χρόνια δόκιμης, επιτυχούς λειτουργίας. Λειτουργεί μέσω ενός από τους πλέον ασφαλείς cloud servers στον κόσμο, τον Azure, ιδιοκτησίας Microsoft. Η πλατφόρμα του Bluebird Adserver προσφέρει υπηρεσίες αποθήκευσης, αποστολής, διαχείρισης και καταγραφής ψηφιακών διαφημίσεων στην Κύπρο. Συνεργάζεται με τους μεγαλύτερους εκδοτικούς οίκους της χώρας και τον εμπιστεύονται για την φιλοξενία και διανομή των ψηφιακών τους διαφημίσεων οι μεγαλύτερες εταιρείες της Κύπρου (Τράπεζα Κύπρου, Cyta, Epic, Bet on alfa, Louis Group, Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών, Δήμος Λευκωσίας κ.α.).

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου SppMedia κος Δημήτρης Λοττίδης, στον χαιρετισμό του προς τους σαράντα και πλέον digital marketing executives που παρευρέθηκαν στην εκδήλωση, τόνισε πως ο Όμιλος έχει τα μέσα και την αποφασιστικότητα για περαιτέρω, συνεχή και ολοκληρωμένη ανάπτυξη του Bluebird Adserver προς όφελος όλης της αγοράς, προσφέροντας μειωμένο κόστος υπηρεσίας που σε κάποιες περιπτώσεις ξεπερνά το 50% σε σχέση με τον ανταγωνισμό.


Ο κ. Δημήτρης Λοττίδης, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου SppMedia.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στον κύριο Σταύρο Επιφανίου epifanious@sppmedia.com ή στην ιστοσελίδα www.ad-store.net

Εκ του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας SppMedia 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

NEWS: Τελευταία Ενημέρωση

X